مرکز امبدینگ و طب سوزنی در تهران

طب سوزنی برای لاغری
90 / 100

تاریخ آخرین آپدیت 2024-02-09 توسط افسانه قاسمی

در این مطلب به معرفی مرکز امبدینگ در تهران می پردازیم و بهترین کلینیک های طب سوزنی در تهران را برای شما قرار می دهیم.

مرکز طب سنتی

دکتر رفیع زاده

بررسی کلینیک شبنم رفیع زاده متخصص طب سوزنی در ایران

دکتر رفیع زاده دکتر مغز و اعصاب بوده و دارای سابقه چندین ساله می باشد. او فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. برای گرفتن نوبت می توانید به آدرس اینترنتی ایشان مراجعه نمایید و با مشاهده نظرات می توانید به مهارت ایشان در طب سوزنی آگاه شوید.

تهران– اتوبان اشرفی اصفهانی – بلوار مرزداران – بعد از خیابان رضایی نژاد _ نبش خیابان بهار- پلاک ۱۸۴- ساختمان ایمان – طبقه همکف شرقی(پشت داروخانه دکتر ختمی) شعبه شهرک و سعادت آباد

سایت: drrafizadeh.ir

تلفن: 09180888411 _ 02188090657

دکتر الهام بهمنش

دکتر بهمنش دارای مدرک بین المللی در زمینه طب سوزنی است. او مدرک خود را در دانشگاه شانگهای چین گرفته است. ایشان دارای سابقه ای چندین ساله در زمینه درمان دردهای عضلانی و بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی می باشد.

آدرس: تهران _ میدان فاطمی

طب سوزنی دکتر پیرمرادی

آدرس: تهران _ بلوار کشاورز


ایشان بازرس انجمن طب سوزنی ایران است و مدرس طب سوزنی ایران می باشد. دکتر پیرمرادی تحقیق های علمی زیادی را در مجلات داخل کشور و مجلات خارجی به ثبت رسانیده است. او درباره اثر طب سوزنی بر درمان افسردگی، اعتیاد، درمان افرادی که میگرن دارند، کاهش وزن تحقیق کرده است.

کلینیک دکتر همت خواه

آدرس: تهران_ منطقه ۲ _ شهرک غرب
یکی از پزشکان ماهر در کاشت نخ کات گوت، دکتر همت خواه هستند. ایشان با استفاده از علم کاشت نخ می تواند بیماری های زیادی از جمله نفس تنگی را درمان کند. دکتر همت خواه با داشتن تجربه ای چندین ساله، یکی از مجرب ترین متخصص ها در طب سنتی و امبدینگ هستند.

طب سوزنی دکتر حشمت

دکتر حشمت

آدرس: استان تهران _ خیابان عرب علی
ایشان رعیس انجمن طب سوزنی در ایران است. دکتر رضا حشمت گواهینامه تخصصی در زمینه علم طب سوزنی دارد. گواهینامه ایشان از ایران، فرانسه و امارات است. پزشکی را در دانشکده پزشکی شهید بهشتی گذرانده است. ایشان انجمن طب سنتی ایران را بنیان نهادند.

کلینیک طب سوزنی دکتر محمد مهدی اسعدی

دکتر محمد مهدی اسعدی

آدرس: تهران_ خیابان اول _ کوچه علی
کلینیک طب سوزنی دکتر محمد مهدی اسعدی، یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه طب سنتی می باشد. ایشان با طب سنتی، پف دور چشم، سینوزیت، مشکلات معده و … را درمان می کنند. دکتر محمد مهدی اسعدی، دارای تجربه زیادی در زمینه طب سنتی هستند.

آدرس: تهران _ منطقه ۱

طب سنتی دکتر سید جعفر محقق

دکتر سید جعفر محقق

آدرس: تهران _ صادقیان

دکتر سید جعفر محقق دارای تخصص در زمینه طب سنتی هستند. ایشان دارای مهارت بالایی در طب سوزنی بوده و تا اکنون بیماری های زیادی را با استفاده از طب سوزنی درمان کرده اند.

طب سوزنی دکتر سمیه غیاثی

آدرس: تهران _ بلوار دریا

دکتر سمیه غیاثی

انجمن علمی طب سوزنی

آدرس: استان تهران _ خ آپانادا
ایشان دارای تخصص در زمینه طب سنتی از دانشگاه بین المللی طب چینی از پکن هستند. او از کاشت نخ در کاهش وزن، زیبایی و جوان سازی صورت، بیماری های زنان، دردهای عضله، ناباروری، افسردگی و استرس، بی خوابی و … استفاده می کند.

انجمن علمی طب سوزنی ایران

مرکز طب سوزنی دکتر غزاله سلیمانی واقع در شمال شرق استان تهران

آدرس: تهران _ میرداماد _ پلاک ۱۴
ایشان دوره دو ساله تخصص خود را در دانشگاه پکن گرفته است و در گذشته استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده اند. علاوه بر آن، متخصص پزشکی ورزشی در دانشگاه علوم  پزشکی کشور بوده است.

کلینیک طب سوزنی و حجامت دکتر پرچمی

آدرس: تهران _ بن بست شریفی
ایشان با استفاده از طب سنتی تجربه های موفقی در زمینه های افزایش قد در سنین بلوغ، افسردگی و وسواس و استرس و سایر بیماری ها داشته اند. ایشان در سال 2001 برای تحصیل به کشور آلمان سفر کرده است. در سال 2002 برای بدست آوردن دانش بیش تر به کشور چین سفر کرد.

طب سوزنی دکتر انصاری

آدرس: تهران _ خیابان ولیعصر
او دکترای عمومی MD از دانشگاه علوم پزشکی شهر شیراز  را درسال ۱۳۷۱ گرفته است. بعد از آن برای یادگیری بیش تر به چین سفر کرده است. بعد از گذراندن دوره های طب سنتی برای درمان و شروع فعالیت خود به ایران سفر کرده است.

کلینیک دکتر صبری

آدرس: تهران _ پلاک ۲۳۸ _ بلوار میرداماد
دکتر صبری در زمینه ترک اعتیاد به روش طب سنتی عمل می کند. علاوه بر آن در برطرف کردن چین و چروک صورت، کاهش وزن بدن، وسواس و استرس، افزایش قد در سنین رشد، یرطرف کردن میگرن و سردردهای شدید به وسیله طب سنتی تخصص دارد.

دکتر سیامک ترابی نژاد

آدرس: تهران _ خیابان فتحی شقاقی


ایشان دکترای حرفه ای خود را در سال 1372 به اتمام رسانده است. بعد از آن به دلیل علاقه زیادی که به علم طب سنتی داشت، برای یادگیری آن به کشور چین سفر کرد. او علم طب سنتی چینی را در شانگهای چین، آموزش دیده است.

کلینیک دکتر فدایی

آدرس: تهران _ منطقه ۶
ایشان دارای تخصص در زمینه طب سنتی هستند و مطب ایشان در ولی عصر می باشد. کلینیک دکتر فدایی با داشتن سابقه ای بالا در زمینه طب سنتی، یکی از بهترین کلینیک های طب سوزنی در کشور ما به حساب می آید.

دکتر امیر فیروزجایی متخصص طب سوزنی

آدرس: تهران _ خیابان فتحی شقاقی

ایشان دارای تخصص در زمینه بالینی طب چینی هستند. علاوه بر آن ایشان استادیار محقق در نانجینگ کشور چین می باشند. دکتر امیر فیروزجایی عضو انجمن علمی طب سنتی ایران هستند.

مطب دکتر کتایون عمانیان

آدرس: تهران _ منطقه ۶
دکتر کتایون عمانیان دارای دکترای پزشکی از سچنوف مسکو هستند. همچنین ایشان در آکادمی سوجوک مسکو عضو می باشند. گواهی طب سنتی خود را از کشور چین دریافت کرده اند و عضو انجمن لیزر ایران و روسیه هستند. ایشان همچنین عضو انجمن کشور روسیه هستند.

طب سوزنی خانم دکتر مهربانی

آدرس: تهران _ خیابان ۱۹۶ غربی
خانم دکتر مهربانی فعالیت خود را در زمینه کاشت نخ و در درمان بیماری های زنان، درد و مشکلات اعصاب و روان شروع کرده است. ایشان از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است.

مرکز طب سوزنی نارمک

آدرس: تهران _ منطقه ۸
در سال 1374 فارغ التحصیل شده اند. در زمینه زیبایی فعالیت دارند. و به زیبایی طبیعی اهمیت زیادی می دهند. از نظر ایشان همه دردها را می توان با کاشت نخ درمان کرد و ایشان دارای سابقه خوبی در زمینه امبدینگ و طب سوزنی هستند.

مرکز امبدینگ تهران دکتر فرید مختاری

کلینیک تهرانپارس: فلکه سوم تهرانپارس
کلینیک سعادت آباد: میدان کاج _ کلینیک نیایش

دکتر فرید مختاری دارای دکترای حرفه ای پزشکی و دارای تخصص در زمینه کاشت نخ است. ایشان در زمینه طب سوزنی و امبدینگ تجربه ای چند ساله دارند.

کلینیک جوانسازی پوست و لیزر موهای زائد ایده آل

آدرس: تهران _ محله جنت آباد

در این کلینیک، متخصصان مجربی در زمینه پوست و مو و جوانسازی پوست فعالیت می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02146291345