با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم؟

لاغری سریع
87 / 100

تاریخ آخرین آپدیت 2024-04-23 توسط مریم فرجی

اگر در پی لاغری سریع هستید و راه های زیادی را امتحان کردید و جواب نگرفته اید، ما به شما شیوه ای را معرفی می کنیم تا با آن بتوانید با مبلغی کم، از شر چربی های زائد خلاص شوید.

با این روش می توانید بخشی از بدن که دچار چاقی موضعی شده را لاغر کنید و بدنی یکدست و خوش فرم داشته باشید. این روش امبدینگ نام دارد که در این مطلب به شرح امبدینگ و تأثیر آن در کاهش وزن می پردازیم.

لاغری با طب سنتی

در طب سنتی روش های زیادی برای لاغری وجود دارد که رایج ترین روش لاغری، امبدینگ است. همانطور که می دانید بسیاری از روش های کاهش وزن دارای عوارض می باشند و بعد از انجام آن ها نیز امکان بازگشت به وزن اولیه وجود دارد؛ اما امبدینگ، روشی بدون عارضه و با تأثیر طولانی مدت می باشد.

همچنین با این روش می توانید در زمانی کم، به هیکل ایده آل خود برسید.
این روش در طب سنتی به تازگی وارد شده و طرفداران بسیاری دارد. در این روش لاغری، از نخ های قابل جذب استفاده می کنند و با استفاده از نقطه های خاصی که در طب سوزنی وجود دارد، بخش های مختلف چاقی موضعی را تحریک می کنند. به دلیل سرعت بالا در مقابل سایر روش ها، امبدینگ محبوب تر می باشد.

امبدینگ چگونه باعث کاهش وزن در افراد می شود؟

روش امبدینگ لاغری، از طب سوزنی گرفته شده است و علاوه بر لاغری، در زیبایی نیز از آن استفاده می کنند. روش امبدینگ به این صورت است که با کاشت نخ در محل مورد نظر، چربی سوزی بیش تر شده و در دراز مدت وزن فرد را کاهش می دهد. علاوه بر آن، میزان جذب مواد غذایی به وسیله این روش کنترل شده و متعادل می گردد.
فردی که امبدینگ انجام داده است دیگر اشتهای زیادی نداشته و با کاهش دادن وعده غذایی خود، به تسریع روند کاهش وزن کمک می کند. مخصوصا اشخاصی که دارای تیروئید کم کار هستند، اشتهای کم تری خواهند داشت.

با امبدینگ علاوه بر موارد فوق، می توانید کارکرد غدد درون ریز و کلیه را بیش تر نمایید.

لاغری با امبدینگ

امبدینگ برای چه کسانی مناسب نیست؟

روش امبدینگ، یکی از بی خطر ترین روش های لاغری سریع به حساب می آید، اما برای افراد زیر مناسب نیست:

⦁ خانم هایی که باردار هستند
⦁ افرادی که بیماری قلبی دارند
⦁ وجود عفونت زیاد در محل مورد نظر
⦁ افرادی که اگزما دارند
⦁ اشخاصی که بدنشان نسبت به نخ های جراحی واکنش نشان می دهد
⦁ شخصی که به تازگی شکم خود را جراحی کرده است
⦁ کودکانی که هنوز به سن هفت سالگی نرسیده اند
⦁ کسانی که در محل مورد نظر، ضایعات و غده دارند
⦁ فردی که دارای کوآگولوپاتی است
⦁ کسانی که هپارین و یا مانند آن را استفاده می کنند

خطر بیماری قلبی در برخی از افراد

مدت زمان لازم برای انجام امبدینگ چقدر است؟

شخص باید هر ۳۰ روز یک بار برای انجام امبدینگ به مطب پزشک مراجعه کند و این روش حدود ۴۰ دقیقه زمان می برد. گاهی اوقات این روش نیاز به انجام دوباره ندارد و همان یک بار مراجعه کافی است.

مدت زمان لازم برای جذب نخ هایی که برای امبدینگ سینه بکار رفته است، حدود ۳ ماه است و نخ هایی که برای امبدینگ باسن بکار رفته، حدود ۴۵ روز زمان نیاز دارد تا جذب شود.
پس از انجام امبدینگ سینه و باسن، اگر فرد از نتیجه کار راضی بود، نیاز به انجام دوباره نمی باشد. اما اگر فرد به نتیجه دلخواهش نرسیده باشد، باید بار دیگر امبدینگ انجام دهد.

اما انجام امبدینگ برای کاهش وزن، نیاز به تکرار بیش تری دارد. در امبدینگ برای کاهش وزن، بعد از چند بار تکرار، نتیجه را بررسی می کنند. اگر نتیجه خوبی نداشته باشد درمان را موقتا متوقف کرده و بعد از گذشت مدتی، دوباره درمان را شروع می کنند.

لاغری بعد از امبدینگ

آیا انجام امبدینگ، عوارضی دارد؟

انجام امبدینگ، عوارض زیادی ندارد اما ممکن است موارد زیر در بعضی از بیمارها مشاهده شوند:
⦁ فرد حس گر گرفتگی می کند
⦁ خارج شدن کوادی به رنگ کرم از قسمتی که امبدینگ صورت گرفته است
⦁ داشتن درد زیاد، هنگام انجام امبدینگ
⦁ کبود شدن محل و خونریزی بسیار کم به اندازه چند قطره خون

گر گرفتگی

با انجام امبدینگ چند کیلو وزن کم می کنیم؟ و چه مزایایی دارد؟

در روند کاهش وزن با امبدینگ، باید حوصله به خرج دهید تا بتوانید به وزن دلخواه خود برسید. زیرا امبدینگ به صورت پیوسته و با زمانی طولانی به کاهش وزن می پردازد.

اما ممکن است با رعایت نکات تغذیه ای و با توجه به بدن فرد، این زمان کاهش یابد. حدودا در هر ۳۰ روز، ۵ کیلوگرم کاهش وزن خواهید داشت.

علاوه بر برنامه غذایی، بهتر است از ورزش های مناسبی برای تسریع روند کاهش وزن استفاده کنید. بعد از رسیدن به وزن دلخواه نیز باید از برنامه غذایی مناسبی استفاده کنید که دیگر به چاقی دچار نشوید.
امبدینگ دارای مزایای زیادی است مانند:
⦁ عوارض کم
⦁ آسان بودن روند کار
⦁ اثرات تدریجی و مداوم
⦁ نتیجه اثر بخش
کاهش وزن به صورت طبیعی
چه نوع نخی در انجام امبدینگ مورد استفاده قرار می گیرد؟
از دو نخ در این روش استفاده می کنند. اولی کت گوت نام دارد. این نخ از روده گوسفند یا بز تشکیل می شود و به سرعت جذب می شود.

همچنین این نخ به دلیل استفاده از مواد ارگانیک، عوارض زیادی ندارد. نخ دیگری که در امبدینگ استفاده می شود، نخ مصنوعی نام دارد. این نخ بعد از چند ماه در بدن جذب خواهد شد و برای همین تأثیر آن بیش تر است.

این نخ ها به صورت استاندارد تولید شده و از واکنش های آلرژیک جلوگیری می کنند.

بیشتر بدانید: امبدینگ شکم | 5 تاثیر شگفت انگیز امبدینگ بر سلامتی و زیبایی!

جمع بندی

یکی از روش های طبیعی و بسیار اثر گذار در لاغری، امبدینگ می باشد. این شیوه به صورت تدریجی به کاهش وزن در افراد می پردازد.

همانطور که می دانید بسیاری از راه های کاهش وزن سریع دارای عوارض هستند ولی امبدینگ عوارض زیادی نداشته و بهترین گزینه برای کاهش وزن می باشد. اما انجام امبدینگ برای افراد خاصی مناسب نمی باشد که در مطالب بالا شرح داده ایم.

در صورت بروز هر گونه سؤال با ما در ارتباط باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم؟»

  1. فتانه لعلی

    سلام وقت بخیر، تا کنون 2 بار امبدینگ در ناحیه شکم پهلو انجام دادم، حدود 10 سانت ار دور شکمم، کم شده ولی هیچ کاهش وزنی نداشتم، لطفاً راهنمایی بغرمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02146291345