لاغری با نخ کات گوت یا امبدینگ چیست؟کاهش وزن بدون درد وعوارض

لاغری با نخ کات گوت چگونه است؟
87 / 100

تاریخ آخرین آپدیت 2024-03-13 توسط دکتر خزایی

آیا روش های مختلف لاغری، با عوارض زیادی که دارند و یا مدت زمان زیادی دارند، شما را مأیوس کرده اند؟ ما روش جدیدی در لاغری را به شما معرفی می کنیم که بسیار اثر گذار می باشد.

این روش لاغری با نخ کات گوت می باشد؛ این شیوه همان امبدینگ لاغری است که در فرآیند درمان از نخ های جذبی برای لاغری استفاده می کنند. برای آشنایی بیش تر با این روش با ما همراه باشید.

امبدینگ یا نخ کات گوت چیست؟

جسم انسان دارای دو انرژی است که مخالف یکدیگر هستند. نام آن ها یین و یانگ است. یین، خون سرد بودن، آرام بودن و منفعل بودن را در بر می گیرد و یانگ شامل خون گرمی، فعالیت و تحرک می شود.

در طب سوزنی، بدنی را سالم می دانند که دارای یین و یانگی مساوی باشد. اگر این دو تعادل نداشته باشند، جریان (چی) که لازمه سلامتی و حیات انسان است، از کار می افتد. زیرا کانال هایی در جسم انسان وجود دارد که انرژی چی در آن ها قرار دارد.
اگر کانال هایی که در آن ها انرژی چی در جریان است، مسدود شوند، فرد بیمار می شود. در طب سوزنی با استفاده از نقطه های حساسی که در بدن است، بیماری ها را برطرف می کنند.

این نقاط حساس، شامل ۱۲ نقطه اصلی هستند و ۸ نقطه نیز به عنوان سطح دوم به حساب می آیند. بیش تر از دو هزار نقطه دیگر نیز با آن ها در ارتباط هستند.

پزشک، با فروکردن سوزن به نقاط حساس، باعث در جریان بودن Qi می شود و با وجود این نیرو، فرد بهبود می یابد. برای رفع بیماری های همچون: اضافه وزن، میگرن، استرس، روماتیسم، فلج شدن بر اثر سکته مغزی، فلج شدن صورت، مشکلات گوارش، و اختلالات کبدی و سایر بیماری ها از این روش استفاده می کنند. این روش تقریبا مشابه استفاده از نخ کات گوت می باشد.

نخ کات گوت

لاغری با نخ کات گوت چه مزایایی دارد؟

نخ کات گوت، علاوه بر این که به تدریج بدن فرد را لاغر می کند، در درمان بسیاری از بیماری ها نیز مؤثر است. همچنین این نخ ها علاوه بر لاغر کردن بدن، فرم مناسبی به بدن می دهند. با این نخ ها بدن از لحاظ سیستم ایمنی نیز، قوی تر می شود.

شیوه درمان با استفاده از نخ کات گوت

در روش لاغری با نخ کات گوت، بجای استفاده از طب سوزنی، از نخ هایی در نقاط طب سوزنی استفاده می کنند. این نخ ها حدود ۵ هفته در بدن فرد وجود دارد. با این روش نقطه های طب سوزنی نیز تحریک می شوند. پس علاوه بر لاغری، اثرات مثبت طب سوزنی نیز در بدن دیده می شود. با حرکات و فعالیت های فرد، نقاط طب سوزنی نیز تحریک شده و علاوه بر آن بیمار به تدریج لاغر می شود.

مزایای لاغری با نخ کات گوت

آیا اثرلاغری با نخ امبدینگ کات گوت در افراد مختلف متغیر است؟

لاغری با نخ امبدینگ کات گوت، در افراد مختلف اثر متفاوتی دارد.

  • اثر نخ کات گوت بر روی افراد کم سن بسیار بیش تر است.
  • اگر اضافه وزن بر اثر عوامل هورمونی مانند: کم کاری تیروئید، کیست تخمدان و … باشد، تأثیر نخ کات گوت کاهش می یابد.
  • اگر ریشه اضافه وزن پرخوری کردن باشد، درمان بهتر جواب می دهد.
  • نخ امبدینگ بر روی بدن افرادی که ورزش می کنند، بیش تر اثر می گذارد.

آیا تاثیر روش امبدینگ در لاغری دائمی است؟

همانطور که می دانید در بسیاری از روش ها فرد به حالت اول خود باز می گردد و اثر آن کوتاه مدت است. اما در لاغری با نخ کات گوت فرد تا مدت ها کم اشتها است و این باعث عدم بازگشت به وزن قبلی می شود. اما اگر بعد از گذشت زمانی از انجام لاغری به روش امبدینگ، اشتهای تان کمی بیش تر شد، باید دوباره امبدینگ برای لاغری انجام دهید.

ولی این بار جلسات مراجعه، کم تر از دفع قبل می باشد. لاغری با نخ کات گوت، باعث بهبود کبد، معده و طحال می شود و به این ترتیب، بدن سوخت و ساز بیش تری خواهد داشت.

کم اشتهایی

آیا استفاده از نخ کات گوت برای کاهش وزن، عوارض دارد؟

نقاطی که در طب سوزنی وجود دارند تقریبا درد زیادی ندارند، ولی بعضی از نقطه ها شاید درد بیش تری داشته باشند یا حتی بسوزند. ورود این نخ ها به بدن، باعث افزایش خون رسانی در محل امبدینگ شده و متابولیسم نیز بالا می رود و باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود. ممکن است کبودی کمی در محل دیده شود که تا دو روز بعد رفع می شود. اما به صورت کلی لاغری با نخ کات گوت، عوارض زیادی ندارد.

برخی از عوارض لاغری با نخ کات گوت شامل: احساس گر گرفتگی، درد گرفتن بدن، احساس سوزش در محل کاشت نخ، قرمز شدن محل کاشت نخ کات گوت و … می شوند. بعضی دیگر از عوارض امبدینگ به ندرت در برخی افراد مشاهده می شوند مانند: تب داشتن، احساس درد، ورم کردن، چرک کردن محل کاشت نخ، بیرون زدن نخ های کات گوت و … . در صورت بروز این نشانه ها باید به پزشک مراجعه کنید.

لاغری با امبدینگ

مزایای استفاده از نخ کات گوت در مقایسه با دیگر روش ها

استفاده از نخ کات گوت مزایای زیادی دارد.

  • در این شیوه، نیازی به مراجعه مستمر نزد پزشک نمی باشد.
  • لاغری با نخ کات گوت، هزینه کم تری نسبت به دیگر روش ها دارد.
  • استفاده از نخ های کات گوت، عوارض زیادی ندارد.
  • با استفاده از این روش، سیستم ایمنی بدن افزایش می یابد.
  • باعث از بین رفتن بسیاری از بیماری ها مانند مشکلات کبد و معده می شود.
  • نسبت به دیگر روش ها، تأثیر بیش تری در کم کردن وزن دارد.

برای کاهش وزن، استفاده از نخ کات گوت بهتر است یا طب سوزنی؟

ترکیبی از دو روش لاغری با نخ کات گوت و طب سوزنی، بیش ترین تأثیر را بر روی بدن فرد می گذارد. در استفاده از طب سوزنی برای کاهش وزن، فرد باید دو بار در هفته به مطب پزشک مراجعه کند؛ ولی در روش لاغری با نخ کات گوت این گونه نیست. لاغری امبدینگ، بیش تر برای اضافه وزن موضعی بدن مناسب است. اگر اضافه وزن بر اثر پرخوری نباشد، بهترین گزینه، استفاده از طب سوزنی می باشد. بهتر است در فاصله های زمانی ای که بین جلسات امبدینگ وجود دارد، ورزش کنید تا نتیجه بیش تری دریافت کنید.

جمع بندی

استفاده از نخ کات گوت برای لاغری، بهترین گزینه برای افرادی است که به صورت طبیعی و بر اثر پرخوری دچار اضافه وزن شده اند. استفاده از نخ کت گوت ، علاوه بر کاهش وزن، باعث کاهش اشتها می شود که این عامل، اثر امبدینگ را دائمی می کند. برای دریافت اطلاعات بیش تر با ما در ارتباط باشید.

1 دیدگاه دربارهٔ «لاغری با نخ کات گوت یا امبدینگ چیست؟کاهش وزن بدون درد وعوارض»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02146291345