لاغری به روش امبدینگ یا (کاشت نخ چربی سوز)+هزینه لاغری با نخ

در حال فرو کردن سوزن به پشت بیمار که به لاغری به روش امبدینگ اشاره دارد
90 / 100

تاریخ آخرین آپدیت 2024-04-17 توسط فاطمه نیازی

لاغری به روش امبدینگ یک روش درمانی در طب سوزنی است که با کاشت نخهای قابل جذب در نقاط مشخص شده توسط طب سوزنی موجب افزایش متابولیسم و سوزاندن چربی های اضافی می شود. لاغری به روش امبدینگ برای رفع چاقی موضعی بدن و حفظ تناسب اندام بسیار مفید است. هزینه هر جلسه امبدینگ و لاغری با نخ چربی سوز امبدینگ مقرون به صرفه و عوارض نخ امبدینگ لاغری بسیار کم است.

لاغری به روش امبدینگ (کاشت نخ چربی سوز) و رفع چاقی موضعی

قبل از توضیح لاغری به روش امبدینگ (لاغری با نخ چربی سوز شکم) به عنوان یکی از روش های جدید لاغری به چاقی و علل آن در دنیا می پردازیم؛ چاقی، نوعی بیماری متابولیک رایج است که با تجمع بیش از حد و توزیع غیر طبیعی چربی ایجاد می شود.

در سبک زندگی مدرن و ساختار رژیم غذایی جدید، مانند مصرف بیشتر مواد غذایی پرکالری و فعالیت بدنی کمتر، شیوع اضافه وزن و چاقی در کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه به طرز شگفت انگیزی در حال افزایش است. به ویژه در دهه اخیر، نرخ رشد چاقی به طور تصاعدی افزایش یافته است.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی در سال 2005، چاقی یکی از ده عامل خطر اصلی برای بسیاری از بیماری‌ها مانند فشار خون بالا، دیابت، بیماری­های قلبی عروقی، سکته مغزی و بسیاری از سرطان‌ها محسوب می‌شود و تقریباً 2.6 میلیون نفر به طور مستقیم به دلیل چاقی موضعی یا اضافه وزن در هر سال جان خود را از دست دادند؛ بنابراین، مشکل سلامتی در چاقی بر زیبایی شناسی برتری دارد و نیاز به یافتن یک درمان خوب دارد.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی در سال 2005، چاقی یکی از ده عامل خطر اصلی برای بسیاری از بیماری‌ها مانند فشار خون بالا، دیابت، بیماری­های قلبی عروقی، سکته مغزی و بسیاری از سرطان‌ها محسوب می‌شود و تقریباً 2.6 میلیون نفر به طور مستقیم به دلیل چاقی یا اضافه وزن در هر سال جان خود را از دست دادند؛ بنابراین، مشکل سلامتی در چاقی بر زیبایی شناسی برتری دارد و نیاز به یافتن یک درمان خوب دارد.

روش های لاغری برای همه افراد در مقابل لاغری به روش امبدینگ

بدیهی است که روش­های درمانی مختلف چاقی بسیار شبیه به هم هستند؛ همچون اصلاح سبک زندگی، رژیم غذایی، ورزش، دارو و در نهایت جراحی که عارضه درمانی دارد. محدود کردن رژیم غذایی پر کالری و افزایش فعالیت بدنی به عنوان اصلی ترین و معتبرترین روش درمان چاقی (به ویژه برای کودکان به دلیل ممنوعیت دارو و جراحی) توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) شناخته می­شود.

همچنین مطالعات نشان دادند که کاهش مصرف غذای با انرژی بیشتر مانند گلوکز بالا و چربی بالا و یا افزایش فعالیت بدنی می تواند عملکردهای بدن را بهبود بخشد و چربی را کاهش دهد. با این حال، بررسی شواهد درازمدت نشان داده است، تنظیم کوتاه مدت مصرف غذا و حرکت برای دستیابی به کاهش وزن پایدار دشوار است. تغییر رژیم غذایی و عادت فعالیتی که برای سال‌ها شکل گرفته، برای مدت طولانی سخت است که به آن پایبند باشیم و این منجر به شکست کاهش وزن می­شود.

داروهای بسیاری در آزمایشگاه­ها نیز تولید شدند اما با وجود اینکه موثر واقع شدند اما عوارض جانبی آشکار زیادی مانند سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ، بی خوابی، خشکی دهان، تغییر طعم، اسهال، یبوست و افت قند خون وجود داشت که آسیب ناشی از آنها بیشتر از خود چاقی بود. این داروها اغلب در کاهش عوارض قلبی عروقی و مرگ و میر و هزینه­های پزشکی در دراز مدت شکست می خورند.

با توجه به عوارض جانبی داروهای ضد چاقی و خطر بالا و استفاده محدود از جراحی، پزشکان بیشتری از درمان های مکمل و جایگزین از جمله لاغری به روش امبدینگ و طب سوزنی برای لاغری استفاده کرده ­اند. در این میان بیش از طب سوزنی، کاشت نخ چربی سوز امبدینگ و لاغری به روش امبدینگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مطالعات نشان داده است که طب سوزنی که از دیرباز در کشورهای آسیایی از جمله چین، ژاپن و کره مورد استقبال بوده است، آشکارا برای کاهش BMI، دور کمر و دور شکم و بهبود کیفیت زندگی مفید است، و در مقایسه با داروهای ضد چاقی غربی مؤثرتر است. لاغری به روش امبدینگ مشتق شده از این روش است که تاثیر زیادی در کاهش وزن و درمان بیماری ها دارد.

لاغری به روش امبدینگ با کاشت نخ چربی سوز یا catgut

روش کاشت نخ چربی سوز یا catgut در نقاط مرکزی بدن (شکم) به دلیل عملکرد آسان، تحریک بادوام و قوی و فاصله طولانی بین هر درمان ، به طور گسترده برای کاهش وزن در چین استفاده می­شود و اکثر بیمارستان‌های چین و مؤسسات کاهش وزن، این روش را برای درمان چاقی بر اساس تجربه خود انتخاب نموده اند.

این درمان برای کاهش وزن با متعادل کردن سیستم گوارشی و بهبود محیط داخلی بدن استفاده می­شود. همچنین می­تواند به بهبود مسائل مزمن مانند آسم، معده درد، اسهال، برخی مشکلات گوارشی، شب ادراری، فلج صورت، درد، صرع، عواقب فلج اطفال، بی خوابی، افسردگی، سندرم اقلیم، کهیر و غیره کمک کند.

لاغری با نخ چربی سوز شکم با کاشت نخ چربی سوز موجب تنظیم عملکرد غدد درون ریز، سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن، تجزیه چربی اضافی، بهبود عملکرد کلیه و دستیابی به اثر کاهش وزن است. تعبیه catgut برای کاهش وزن باید بر اساس تفاوت های فردی، علائم مختلف و مکانیسم های مختلف چاقی بیماران باشد و در عمق مشخصی از پوست قرار گیرد. انتخاب معقول و موثر نقطه طب سوزنی باید بر اساس تمایز سندرم انجام شود تا سیستم عصبی خودمختار بیمار تنظیم شود. در این روش عموماً با تحریک نقاط طب سوزنی بر اشتها تأثیر خاصی گذاشته می­شود.

در 10 سال گذشته، درمان طب سوزنی با نخ چربی سوز به طور معمول در جراحی های زیبایی استفاده شده است و به کاهش چربی شکم و چاقی کمک می کند. در طول کاشت، نخ های قابل حل در نقاط طب سوزنی زیر پوست قرار می گیرند و واکنش های بیوشیمیایی و بیولوژیکی موضعی ایجاد می کنند و بازسازی پروتئین و کربوهیدرات را افزایش می دهند.

در عین حال، این درمان همچنین متابولیسم مواد مغذی عضله را افزایش می دهد، گردش خون را در ناحیه کاشت بهبود می بخشد، و می تواند نحوه سوزاندن چربی های ذخیره شده در ناحیه اطراف را بهبود بخشد. این درمان دارای عوارض جانبی محدود، اثربخشی طولانی مدت و خطر بسیار کم عوارض پس از درمان است.

#هزینه_امبدینگ_لاغری

#عوارض_امبدینگ_لاغری

#کاشت_نخ_لاغری_چیست

#بهترین_کلینیک_لاغری

هزینه لاغری با نخ چربی سوز امبدینگ

هزینه لاغری با نخ چربی سوز امبدینگ به صورت تقریبی در هر جلسه 2 تا 3 میلیون تومان است. اما در واقع لاغری با امبدینگ برای هر فرد و هزینه هر جلسه امبدینگ متغیر و غیر قابل پیش بینی است و به عواملی مختلفی مانند نوع و تعداد نخهای استفاده شده، وسعت ناحیه کاشت نخ امبدینگ لاغری و حجم چربی های موجود در فرد بستگی دارد. لاغری با نخ چربی سوز می تواند طی 3 تا 4 هفته حدود 2 تا 5 کیلوگرم از وزن شما را کاهش دهد.

تاثیر امبدینگ در لاغری در افراد مختلف متفاوت است و به میزان متابولیسم هر فرد و فعالیت های روزانه آن بستگی دارد. برای لاغری به روش امبدینگ باید رژیم غذایی بعد از امبدینگ را رعایت کنید و سعی کنید در کنار روش امبدینگ برای لاغری از مصرف مواد غذایی ناسالم خودداری کنید تا کاهش وزن بیشتری را تجربه کنید.

تفاوت روش امبدینگ برای لاغری با طب سوزنی چینی

لاغری به روش امبدینگ شاخه ای از طب سنتی چینی محسوب می شود که هر دو روش درمانی موثری در کاهش وزن و درمان بیماری ها محسوب می شوند. با این حال با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند. مهمترین تفاوت روش امبدینگ برای لاغری با طب سوزنی عبارت است از:

در لاغری به روش امبدینگ با کاشت نخ چربی سوز در نقاط طب سوزنی چربی سوزی با التهاب ایجاد شده توسط نخ امبدینگ لاغری مداوم است و با گذشت زمان و فعالیت بیشتر افزایش می یابد در حالی که در طب سوزنی چینی تحریک نقاط محدود به همان چند دقیقه قرار گیری سوزن در بدن است و برای اثربخشی بیشتر باید تعداد جلسات به 2 تا 3 نوبت در هفته افزایش یابد. در حالی که تعداد جلسات امبدینگ هر 3 یا 4 هفته تکرار می شود و برای افرادی که نمی توانند جلسات زیادی رفت و آمد کنند مناسب تر است.

روش امبدینگ برای لاغری در مقایسه با طب سوزنی هزینه بیشتری دارد اما ماندگارتر است. هزینه طب سوزنی کمتر است اما لاغری به روش امبدینگ اثر بخشی بیشتری دارد. تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در هزینه نخ چربی سوز لاغری، نوع نخ لاغری استفاده شده و تعداد نخ امبدینگ برای لاغری است که در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.

عوارض کاشت نخ لاغری به روش امبدینگ

عوارض لاغری به روش امبدینگ در مقایسه با فواید امبدینگ بسیار ناچیز است. عوارض نخ انداختن شکم برای لاغری طی دو یا سه روز برطرف می شود. کبودی یا خونریزی از محل کاشت نخ لاغری معمولا موقتی است و با استفاده از یخ یا کمپرس سرد در محل کبودی کاهش می یابد. همچنین گر گرفتگی نشانه ای از تحریک نقاط طب سوزنی و افزایش سوخت و ساز بدن است که به مرور زمان برطرف می شود. مهمترین عوارض کاشت نخ لاغری به روش امبدینگ عبارتند از:

  • درد خفیف و خونریزی کم
  • احتمال ایجاد کبودی بعد از امبدینگ نخ لاغری
  • حساسیت به نخ چربی سوز لاغری (نخ کت گوت کرومیک یا PDO)
  • احساس گرما و گرگرفتگی در بدن
  • دفع مواد شیری رنگ از محل کاشت نخ لاغری
  • عفونت

اگر لاغری به روش امبدینگ تحت نظر متخصص و در مراکز امبدینگ معتبر انجام شود احتمال بروز عفونت بسیار نادر است. با این حال در صورت بروز عوارض امبدینگ شکم و پهلو به بهترین دکتر امبدینگ مراجعه کنید. بهترین دکتر امبدینگ برای لاغری به روش امبدینگ در کلینیک لاغری ویستان دکتر شهربانو کاظمی متخصص امبدینگ و طب فیزیکی با سالها تجربه در خدمت شما هستند. شماره تماس: 02146291345

جمع بندی

با توجه به مطالعات اخیر و نظرات در مورد امبدینگ، لاغری به روش امبدینگ در کاهش سایز و وزن بسیار موثر است و اثر ماندگاری بالایی دارد. نتایج کاشت نخ چربی سوز کت گوت بعد از 2 تا 3 ماه قابل مشاهده است و به اوج خود می رسد. هزینه هر جلسه امبدینگ نسبت به سایر روش ها کم و مقرون به صرفه است. قبل از انجام امبدینگ حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و بعد از امبدینگ با رعایت مراقبت های بعد از امبدینگ لاغری و رژیم غذایی مناسب کاهش وزن خود را افزایش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02146291345