امبدینگ لاغری شکم چیست؟ عوارض امبدینگ شکم+هزینه امبدینگ 1402

امبدینگ لاغری شکم
90 / 100

تاریخ آخرین آپدیت 2024-04-21 توسط مهنوش فرهمندیان

امبدینگ لاغری شکم یکی از روش های نوین وایمن برای کاهش سایز و لاغری میباشد این روش برای کاهش وزن و بهبود مشکلات سلامتی کارایی دارد با امبدینگ لاغری شکم با کاشت نخ لاغری می توان در زمان و هزینه  صرفه جویی کرد و همچنین شاهد تاثیر شگرف آن در کاهش وزن خواهید بود.

امبدینگ لاغری شکم چیست؟

امبدینگ لاغری شکم

 

امبدینگ لاغری شکم یک روش کم تهاجمی است که با کاشت نخهای قابل جذب در نقاط خاص شکم، میتواند باعث کاهش چربی های اضافی و افزایش سوخت و ساز در این ناحیه شود. روش امبدینگ شکم پهلو بخشی از طب سوزنی است اما به جای تحریک نقاط طب سوزنی با سوزن لاغری شکم، نخ لاغری شکم هم وارد بدن میشود تا در درازمدت به کاهش وزن و سایز شکم کمک کند.

نخ لاغری شکم برای افرادی که میخواهند لاغری موضعی داشته باشند و نمیتوانند از روشهای جراحی مانند لیپوساکشن یا عمل زیبایی شکم استفاده کنند مناسب است. برای کاشت نخ شکم برای لاغری، ابتدا متخصص طب سوزنی نقاط مناسب برای کاشت نخ لاغری شکم را بر روی شکم و پهلو بیمار مشخص می کند. سپس با استفاده از یک سوزن لاغری شکم ویژه و یکبار مصرف نخهای کوچک و قابل جذب از جنس کت گوت یا PDO را در زیر پوست وارد می کند. نخ ها میتوانند به شکل مارپیچی یا خطی باشند و بسته به نوع و تعداد آنها، هزینه و قیمت امبدینگ شکم و مدت زمان امبدینگ متفاوت است.

نخهای امبدینگ شکم با ایجاد التهاب موضعی بافتهای چربی را میسوزانند و باعث تولید کلاژن و الاستین میشوند که باعث جوانسازی و لیفت پوست شکم میشود. نخ لاغری شکم و پهلو به مرور زمان توسط بدن جذب میشود و نیازی به برداشتن آنها نیست. نتیجه امبدینگ شکم و پهلو کاهش سایز و کاهش وزن طی سه تا چهار هفته است.

فواید امبدینگ لاغری یا کاشت نخ در شکم چیست؟

فواید امبدینگ

از فواید امبدینگ لاغری شکم  میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

برای درمان مشکلات مزمن مانند سندرم شانه و گردن، درد ستون فقرات کمری، التهاب، مشکلات سینوسی، بی خوابی و سکته استفاده می شود. .

بیماری های عصبی، از جمله سیاتیک، نورالژی پس از تبخال، فلج اعصاب محیطی، توانبخشی سکته مغزی، اختلالات دهلیزی، بی خوابی

بیماری های اسکلتی عضلانی، از جمله آرتروز، اسپوندیلوز، آرتریت روماتوئید، سندرم شانه و گردن

 اختلالات دیگر مانند اختلالات گوارشی، یبوست یا اسهال طولانی مدت، آسم برونش، رینیت، اختلالات قاعدگی

آیا امبدینگ لاغری  چربی شکم را کاهش دهد؟

امبدینگ لاغری یا همان تعبیه نخ در شکم می تواند با تنظیم تولیدهورمون، بهبود متابولیسم، بهینه سازی هضم، کاهش التهاب، سرکوب اشتها، کاهش احتباس آب و بهینه سازی سایر عملکردهای بدن که با چاقی و کاهش وزن مرتبط هستند، به کاهش وزن کمک کند. با امبدینگ لاغری شکم کاهش قابل توجهی در دفعات درمان از تقریباً دوبار در هفته تا دو بار در ماه مشاهده شده است.

امبدینگ لاغری شکم چگونه باعث کاهش وزن می شود؟

امبدینگ لاغری کاهش وزن

امبدینگ لاغری شکم می‌تواند اشتها را کم می کند بنابراین از ایجاد چربی اضافه بدن جلوگیری می‌شود و این امر باعث کاهش وزن می شود در روش امبدینگ لاغری با نخ ، جذب غذا و هضم آن کنترل می شود بنابراین سوخت و ساز بدن زیاد می‌شود و چربی ها بدین صورت کاهش می یابد بدین صورت با استفاده از روش امبدینگ از چاقی جلوگیری می‌شود.

انواع روش های کاشت نخ امبدینگ لاغری شکم 

روش های امبدینگ

در حال حاضر در روش کاشت نخ معمولا از دو نوع نخ استفاده می شود:

 نخ کت گوت (catgut)  که در عرض 10 تا 20 روز حل می شود و بنابراین تأثیر آن به همان مدت محدود می شود. این نخ از روده گاو ساخته شده است، بنابراین می تواند در برخی از بیماران آلرژی ایجاد کند. علاوه بر این، پزشک باید چندین آماده‌سازی را انجام دهد. بریدن نخ، وارد کردن نخ در سوزن طب سوزنی و غیره که زمان‌برتر است و مدیریت خطر عفونت را دشوارتر می‌کند.

نخ Polydioxanone یا PDO که معمولاً پس از شش تا هشت ماه از کاشت زیر جلدی کاملاً حل می شود. مزیت نخ PDO این است که ساخته شده و در سوزن نخ می شود، بنابراین استریل است و خطر عفونت را به حداقل می رساند. علاوه بر این، غیر تحریک کننده است، به خوبی قابل تحمل است و اثرات آن را می توان تا 18 ماه حفظ کرد و همچنین زمان کمتری برای انجام این روش نیاز دارد. 

روش کاشت نخ

با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم؟

امبدینگ  لاغری شکم یک روش کاملا موثر برای لاغری است و برای تمام افراد از سن 20 تا 57 ساله حدود 65 درصد اثر داشته است. اینکه با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم و چقدر این روش باعث کاهش وزن میشود باید بعد از معاینه توسط متخصص مشخص شود و با توجه به مقدار چاقی و نوع آن، وراثت و ژنتیک ، بیماری های زمینه ای مانند دیابت برای هر فرد متفاوت است .

بیشتر بدانید:امبدینگ شکم|100درصد لاغری با امبدینگ در ناحیه شکم و پهلو

عوارض امبدینگ شکم

نخ های استفاده شده در این روش بعد از حدود 25 تا 30 روز در بدن جذب میشود و کوچکترین آسیبی به بدن وارد نمی شود وعوارضی ندارد ولی برای نتیجه بهتر امبدینگ لاغری شکم بهتر است بعد از انجام آن تحت نظر دکتر متخصص تغذیه یک رژیم مناسب تهیه کنید و رژیم غذایی بعد از امبدینگ را رعایت کنید. مهمترین عوارض امبدینگ شکم شامل موارد زیر است:

  • کبودی، خونریزی و درد خقیف در محل کاشت نخ لاغری امبدینگ
  • عفونت
  • حساسیت به نخ امبدینگ شکم
  • گر گرفتگی بدن
  • خروج مواد کدر رنگ از محل کاشت نخ

عوارض امبدینگ شکم به غیر از عفونت که یکی از عوارض نادر است بقیه عوارض امبدینگ طی دو تا سه روز از بین میروند. در صورت طولانی شدن هر یک از عوارض به پزشک مراجعه کنید.

مراقبتهای بعد از انجام امبدینگ لاغری شکم

مراقبت های بعد از امبدینگ

قطعا بعد از لاغری با امبدینگ درد شدید و زیادی ندارید زیرا یک روش بسیار ایمن وآسان برای کاهش وزن است. اما برای نتیجه بهتر ، توصیه می‌شود که یکسری نکات را قبل و بعد امبدینگ رعایت کنید. مراقبتهای بعد امبدینگ شکم و پهلو عبارتند از:

  • محل کاشت نخ را ماساژندهید.
  • بعد از روش امبدینگ برای لاغری در همان روز استراحت کنید.
  • فردای بعد از انجام امبدینگ فعالیت‌های روزمره خود را کم کم شروع کنید.
  • یک هفته بعد از لاغری با نخ امبدینگ شکم ورزش نکنید و بعد از آن ورزش های سبک را شروع کنید.
  • یک هفته به استخر، جکوزی و سونا نروید.

هزینه امبدینگ لاغری چقدر است؟ 1402

امبدینگ لاغری شکم روشی است که با کاشت نخ در بدن باعث تناسب اندام و لاغری میشود بنابراین قیمت امبدینگ لاغری با توجه به نوع نخ لاغری شکم و روش استفاده شده  و مقدار و اندازه نخ بکار گرفته شده، متفاوت خواهد بود . با نظر پزشک متخصص و معاینه او ،تعداد جلسات برای انجام این فرآیند برای هر فرد متفاوت خواهد بود . به طور کلی هزینه هر جلسه امبدینگ نسبت به سایر روش های لاغری و زیبایی بسیار کم و مقرون به صرفه است.

جمع بندی

امبدینگ لاغری شکم در کاهش وزن روشی موثر محسوب میشو. روش لاغری به روش امبدینگ عوارض و هزینه کمی دارد. بنابراین با مراجعه به یک مرکز امبدینگ شناخته شده و صرف زمان کم می توانید تاثیر امبدینگ در لاغری را مشاهده کنید. کلینیک لاغری ویستان بهترین مرکز لاغری در تهران است که با بهترین دکتر امبدینگ  و طب سوزنی در خدمت شما خواهد بود. شماره تماس: 02146291345

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02146291345