3 عوارض امبدینگ شکم: کبودی بعد امبدینگ + قرمزی+ گرفتگی عضلات

عوارض امبدینگ شکم چیست
90 / 100

تاریخ آخرین آپدیت 2024-01-14 توسط افسانه قاسمی

اگر می خواهید از روش امبدینگ (embedding) برای لاغری استفاده نمایید ولی درباره عوارض امبدینگ شکم نگران هستید، باید این مطلب را تا آخر دنبال کنید. همچنین باید بدانید که پزشک متخصص باید دارای مهارت بالایی باشد تا بتواند به خوبی و بدون آسیب زدن بتواند نخ را در بدن فرد فرو کند. به همین دلیل باید قبل از انجام امبدینگ از پزشک خود مطمئن شوید. مهمترین عوارض امبدینگ شکم را مطالعه نمایید.

امبدینگ شکم چه عوارضی دارد؟

در امبدینگ لاغری با استفاده از سوزن هایی نخ را وارد بدن می کنند. به این ترتیب وقتی بدن فرد، تشخیص دهد که جسمی بیگانه وارد آن شده است، نسبت به آن واکنش نشان می دهد و خون رسانی را در محل افزایش می دهد.

همچنین متابولیسم نیز در محل، افزایش می یابد و به این صورت سوخت و ساز بدن بیش تر می شود و لاغر می شوید. عوارض امبدینگ شکم نیز در برابر فواید آن بسیار کم تر است.

این نخ های طبیعی، جذب بدن می شوند.
بعد از انجام امبدینگ، 1. ممکن است کمی عضله های شخص دچار گرفتگی شود که تا یکی دو روز بعد خوب خواهد شد. 2. ممکن است کمی گر گرفتگی داشته باشند که بعد از مدت کمی به حالت طبیعی خود باز می گردند. 3. عارضه کبودی بعد از امبدینگ شکم است که طی 48 ساعت برطرف می شود. عوارض امبدینگ شکم در مقابل داروهای لاغری بسیار کم است.

در چه صورت شاهد عوارض امبدینگ شکم خواهیم بود؟

لاغری با امبدینگ، بسیار حساس می باشد و باید همه تجهیزات پزشکی کاملا استریل و استاندارد باشند؛ وگرنه فرد را دچار عوارض امبدینگ شکم مانند عفونت می کند. امبدینگ میکرو جراحی است که پزشکی که آن را انجام می دهد باید دارای پروانه و مورد تایید وزارت بهداشت باشد. کاشت نخ باید در محلی که چربی زیادی دارد، انجام گیرد تا از صدمه به شخص جلوگیری شود. زیرا اگر پزشک مهارت کافی نداشته باشد و آن را نزدیک استخوان ببرد، عفونت می کند.

عوارض امبدینگ شکم

همچنین امبدینگ صورت، بسیار حساس است. به این دلیل که چربی در ناحیه صورت کم است و نخ به استخوان نزدیک می شود. علاوه بر پزشک، بیمار نیز باید مواظب باشد تا شرایط انجام امبدینگ را داشته باشد. مثلا کسانی که سیروز کبدی، ذات الریه یا بیماری هایی مشابه دارند، نباید امبدینگ انجام دهند.
اگر این بیماران کاشت نخ انجام دهند و مشکلی برایشان پیش آید، حق شکایت ندارند. زیرا با وجود آگاهی از بیماری، این اقدام را انجام داده اند. پزشک نیز موظف است قبل از انجام روش امبدینگ برای لاغری، از سلامت بیمار آگاهی کسب کند و توصیه های لازم را به او گوشزد نماید تا مشکلی پیش نیامده و عوارض امبدینگ شکم، کاهش یابد.

شیوه نادرست طب سوزنی و عوارض آن

انجام طب سوزنی، باید با دقت لازم صورت گیرد. برای این کار، از سوزن های مخصوصی استفاده می کنند. این سوزن ها بسیار نازک بوده و استریل شده هستند. پزشکان برای طب سوزنی و انجام امبدینگ لاغری، از سوزن های یک بار مصرف استفاده می کنند. برای انجام امبدینگ لازم است که به پزشکی ماهر مراجعه نمایید. زیرا نقاط امبدینگ و طرز فرو کردن سوزن بسیار مهم است.

اگر تجهیزات پزشکی، به خوبی ضد عفونی نشود، بیماری های زیادی را ایجاد می کند. در سال ۱۹۹۶ مرکز غذا و دارو آمریکا، این سوزن ها را در دسته ابزار و تجهیزات پزشکی، قرار داد و پزشکان باید از سوزن های مخصوص طب سوزنی استفاده نمایند. به این ترتیب عوارض امبدینگ شکم نیز کاهش می یابد.

آشنایی با عوارض امبدینگ شکم

شرکت هایی که سوزن های طب سوزنی را تولید می کنند باید برچسب یک بار مصرف بودن آن ها را هم بزنند. پزشک باید قبل از طب سوزنی، محل مورد نظر را ضد عفونی کند. افراد بسیار کمی بوده اند که از شیوه امبدینگ ناراضی بوده اند و بیش تر افراد از آن رضایت دارند.
طب سوزنی می تواند بیماری هایی نظیر: فیبرومیلاژیا، دردمیوفاسیال و سایر بیماری های عضلانی را برطرف کند. برای این نوع بیماری ها بهتر است از طب سوزنی استفاده نمایید زیرا داروهای شیمیایی، ممکن است عوارضی داشته باشند. ولی طب سوزنی عوارض زیادی ندارد. شما می توانید بعد از انجام آن، به کارهای روزانه خود بپردازید.

سوزن امبدینگ

امبدینگ بدون عوارض و مؤثر در درمان بیماری گوارشی

کاشت نخ امبدینگ در درمان بسیاری از بیماری ها مؤثر است. همچنین در زمینه گوارشی نیز اثبات شده است. بیماری های گوارشی مختلف مانند: ریفلاکس، کم اشتهایی، سندروم روده تحریک شونده و نفخ با استفاده از روش کاشت نخ، قابل درمان هستند. پزشکان امروزه به اثر امبدینگ در درمان آگاه شده و بجای مصرف دارو، کاشت نخ را پیشنهاد می کنند.
بویژه افرادی که توانایی مراجعه به مطب پزشک را ندارند و نمی توانند زیاد فعالیت کنند، باید به امبدینگ روی آورند.

زیرا نیازی به مراجعه مکرر به مطب پزشک نمی باشد. همچنین افرادی که در محل زندگی پزشک متخصص در حوزه امبدینگ ندارند نیز به دلیل دفعات کم مراجعه، می توانند با خیالی راحت روش امبدینگ را جایگزین دیگر روش ها کنند.

افرادی که وقت کافی ندارند می توانند بجای روش های گران و وقت گیر، روش امبدینگ شکم و پهلو را انتخاب کنند. همچنین بعضی از دردهای مفاصل در کهن سالان با دارو و روش های دیگر بهبود نمی یابد و حتما باید از طریق روش کاشت نخ، درمان شوند.

امبدینگ در کدام ناحیه از بدن، عوارض بیش تری خواهد داشت؟

امبدینگ برای لاغری شکم، نسبت به امبدینگ دست، پا و صورت عوارض و خطر کم تری دارد. زیرا در نواحی دیگر، چربی زیادی وجود نداشته و امکان بروز عفونت استخوانی زیاد است. کاشت نخ، بالای زانو و آرنج، به دلیل زیاد تر بودن گوشت و چربی، مناسب تر از جاهای دیگر است.

افراد باید قبل از انجام کاشت نخ، توسط پزشک معاینه شوند و اگر بیماری عفونی دارند به پزشک گزارش دهند. زیرا بیمارهایی که مریضی عفونی دارند، نمی توانند کاشت نخ انجام دهند. عوارض امبدینگ شکم در بیماران کمی بیش تر است.

عوارض امبدینگ شکم و صورت

عوارض امبدینگ شکم بیشتر است یا طب سوزنی؟

امبدینگ و طب سوزنی دو روش موثر برای لاغری هستند که هر دو ممکن است دارای عوارض کمی باشند. اما با رعایت اصول و مراقبتهای لازم می توان از این عوارض جلوگیری کرد. عوارض طب سوزنی و عوارض امبدینگ شکم در حدود یکسانی هستند و بستگی به شرایط فردی، رعایت اصول و مراقبتهای بعد از امبدینگ، رژیم غذایی بعد از امبدینگ و طب سوزنی دارد. اما برخی از منابع معتبر معتقدند عوارض طب سوزنی بیشتر از روش امبدینگ برای لاغری است.

زیرا طب سوزنی از سوزن های بلندتر و نازکتری استفاده می کند که ممکن است بیشتر به بافت های حساس بدن آسیب برساند. همچنین در طب سوزنی اگر از سوزن های غیر استریل یا چند بار مصرف استفاده شود می تواند بیش از امبدینگ باعث ایجاد عفونت یا انتقال بیماری های خونی شود. تمامی موارد را می توان با انتخاب بهترین دکتر امبدینگ و رعایت اصول بهداشتی کاهش داد.

جمع بندی

امبدینگ به عنوان بهترین روش برای کاهش درد، بویژه برای بیماران سرطانی شناخته شده است. عوارض امبدینگ شکم به قدری کم هستند که نباید نگران آن باشید. ولی باید قبل از انجام کاشت نخ، درباره پزشک خود تحقیق نمایید.

زیرا اگر پزشک ماهر نباشد، ممکن است بدن شما آسیب ببیند. اما اگر پزشک باتجربه باشد می تواند بدون آسیب و بدون درد، شما را به هیکل ایده آل تان برساند. علاوه بر آن، انجام امبدینگ در مراکز امبدینگ معتبر باعث سلامتی بدن شما نیز می شود.

امبدینگ لاغری _ امبدینگ بازو _ کاشت نخ نی نی سایت _ کاشت نخ امبدینگ _ آدرس کلینیک لاغری در اصفهان _ نخ کات گوت چیست؟

آدرس کلینیک لاغری _ لاغری سریع _ رژیم لاغری _ رژیم کتوژنیک _ کاهش وزن در یک ماه _ کم کردن وزن در دو هفته _ با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم؟ _ هزینه امبدینگ _ قیمت امبدینگ شکم در مشهد _ قیمت نخ امبدینگ

1 دیدگاه دربارهٔ «3 عوارض امبدینگ شکم: کبودی بعد امبدینگ + قرمزی+ گرفتگی عضلات»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02146291345