کلینیک ایرانیان

کلینیک ایرانیان برای جوانسازی پوست
91 / 100

تاریخ آخرین آپدیت 2024-04-17 توسط فاطمه نیازی

کلینیک ایرانیان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی و لاغری است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

فهرست مطالب

پزشکان کلینیک ایرانیان

دکتر فرخ سواددار

دارای مدرک فوق تخصص در جراحی پلاستیک هستند. ایشان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحصیل کرده اند.

دکتر فرخ سواددار رتبه ۵ کنکور منطقه و رتبه یک امتحان ورودی جراحی پزشکی هستند. همچنین رتبه یک برد کتبی جراحی پلاستیک می باشند.

عکس دکتر فرخ سواددار

دکتر سواددار یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه است و عضو معاونت آموزشی گروه جراحی است و در کلینیک ایرانیان فعالیت می کند

زمینه فعالیت دکتر فرخ سواددار

لیپو ساکشن ( گرفتن چربی های زائد به وسیله دستگاه)

ماموپلاستی و پروتز(جراحی زیبایی سینه)

ابدومینو پلاستی (جراحی زیبایی شکم)

رینو پلاستی (جراحی زیبایی بینی)

فیس لیفت( جراحی زیبایی صورت)

بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)

اتوپلاستی( جراحی زیبایی گوش)

پیکر تراشی

تزریق چربی

تزریق ژل و بوتاکس

لیفت پیشانی اندوسکوپیک

دکتر مهبا عزیزی

دکتر مهبا عزیزی، در زمینه پوست، مو و زیبایی تخصص دارند. 119848 شماره نظام پزشکی ایشان است و در کلینیک ایرانیان مشغول به فعالیت هستند.

عکس دکتر مهبا عزیزی

نظرات درباره دکتر مهبا عزیزی

سلام از لحاظ نوع برخورد خوب هستند ولی من که تزریق چربی انجام دادم بعدش دیدم بعضی جاها رو که دوس داشتم تزریق بشه نشده بود.

دکتر عزیزی کاملا به حرف مراجعه کننده گوش میدن ولی درباره ایده ال شدن پوست قول الکی نمیدن در کل خوب بودن

بهترین پزشک،با حوصله به حرف مراجعه کننده گوش میدن

خارش بدن داشتم رفتم کلینیک ایرانیان دارو تجویز کردن بهترم

هزینه زیادی پرداخت کردم اما درمان به خوبی جواب نداد و جوشام از بین نرفتن

دکتر اکرم بصیری

دکتر اکرم بصیری در حوزه های جوانسازی پوست، تقویت مو و زیباسازی صورت تخصص دارند. در بخش زیر نظرات مراجعه کنندگان درباره دکتر اکرم بصیری را بررسی می کنیم.

خیلی خوب درمان کردن .خیلی خوش اخلاق و ماهر هستند .واقعا من با یه نسخه درمان شدم

عالی، خوش برخورد انشاالله که نتیجه بگیرم برخورد عالی ،حس نزدیکی بالا با بیمار ،خوش برخورد و خوش رو

بسیار خوش برخورد و کاردان

هزینه ویزیت اکرم بصیری چقدر است؟

هزینه ویزیت خانم دکتراکرم بصیری نسبت به نوع ویزیت که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین) متفاوت است.

با مراجعه به پروفایل ایشان می‌توانید قیمت دقیق تر ویزیت خانم بصیری را مشاهده کنید.

عکس دکتر اکرم بصیری

خانم دکتر سحر عزیز آهاری

خانم دکتر سحر عزیز آهاری در زمینه پوست و مو تخصص دارند.

عکس دکتر سحر عزیز آهاری

نظرات مراجعه کنندگان دکتر سحر عزیز آهاری

قبلا دکتر رفته بودم ولی خوب نشده بودم …با نسخه خانم دکترسحر عزیز آهاری به سرعت خوب شدم… پزشک خوب و خوش اخلاق و ماهری هستن

عمل بسیار خوب بود..داروهای تجویز شده بسیار موثر بودند… پزشکی توانا….با معلومات اکادمیک بالا هستند….و ارام و با اعتماد به نفس هستند.

عالی بودند….خیلی خوب و درمان سریع… بهبودی هم سریع … پزشکی خوش اخلاق…جدی…و با سواد هستند

در شهر گچساران خانم دکتر آهاری برای من چربی زیر چشم تزریق کردند اما یک چشمم زیرش چربی زیاد بسته شد و شکل پف کرده و برآمده ای داره الان نمی دونم باید چه کار کنم که خوب بشه

دکتر سمیه سادات طاهائی

دکتر سمیه سادات طاهائی در زمینه زیبایی تخصص دارند. ایشان پزشک عمومی هستند و در دانشگاه علوم پزشکی کاشان مدرک پزشکی خود را گرفته اند.

عکس دکتر سمیه سادات طاهائی

دکتر محمد السلمان

دکتر محمد السلمان در زمینه پوست و مو تخصص دارند و در دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک خود را کسب کرده است.

عکس دکتر محمد السلمان

دکتر ایرج دادفر

دکتر ایرج دادفر تخصص خود را در سال ۱۳۷۸ و در زمینه پوست و مو گرفته است. ایشان مدرک خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کسب کرده است.

عکس دکتر ایرج دادفر

دکتر احمدرضا بهرامی

دکتر احمد رضا بهرامی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تحصیل در زمینه پوست و مو پرداخته است.

عکس دکتر احمدرضا بهرامی

نظرات مراجعین

حدودا ساعت ۸ رسیدم 14نفر حضور داشتند و ساعت 10 لیزر پوست انجام دادم ودر کلینیک صدیقه طاهره در خرم رفتار پرسنل عالی بود وکارکنان هم رفتار خوبی داشتند. باتوجه به امکانات قیمتش خوب بود و 10 ونیم خانه بودم.

سلام، گرفتن نوبت خیلی سخت بود ولی آقای دکتر احمد رضا بهرامی با خونسردی ودقت بسیار ازمشکل پوستم پرسیدند و مشکل را بررسی کردند.

امیدوارم نتیجه مصرف داروها هم امیدوار کننده باشه.

من از ویزیت آقای دکتر بهرامی خیلی راضی هستم. و ایشان دکتر ماهر و دانایی هستند. فقط کاشکی دولت برای بیماری‌ های پوستی که این همه هزینه هاشون گرونه یه کاری انجام می داد.

با تشکر از دکتر عزیز برای در آوردن غده چربی مراجعه کردم که گفته بودند توی مرکز دستگاهشون حرفه ای نیست و آدرس جای دیگه ای رو برای عمل فرستادند.

برخورد آقای دکتر محترمانه بود و با حوصله و صبر حرف های بیمار را می شنیدند و توضیحات مورد نیاز را می دادند.به دیگران پیشنهاد می کنم مراجعه کنند.

باسلام و تشکر. آقای دکتر بهرامی خیلی عالی وبا دقت مشکل رو بررسی میکنن و درست توضیح داده و خیلی دلسوز و با وجدان هستند. برخورد خوب. خدا عمر باعزت بده به آقای دکتر بهرامی.

رفتار کارکنان مودبانه و مناسب بود.عالی بودن…تشخیص درست ..در حال درمان

استاد مهدی خوشگو تهرانی

آقای دکتر مهدی خوشگو تهرانی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تغذیه و رژیم درمانی است.

عکس دکتر مهدی خوشگو تهرانی

دکتر زهرا رفیقی

خانم دکتر زهرا رفیقی در رشته تغذیه و رژیم درمانی تخصص دارند.

نظرات مراجعه کنندگان عالیاصلا حس خوبی به آدم نمیده و بشدت هم پولکی هستن. ویزیت خیلی گرون، خدماتی که میدن کمه و آدم واقعا احساس میکنه که پول زحمتی که کشیده رو داره هدر میده.

یه دستگاه هم دارن که 300 تومن پولشه تا مثلا همه چیزجسمت رو بگه، اما انگار اسباب بازیه.

عکس دکتر زهرا رفیقی

آدرس کلینیک ایرانیان

کلینیک ایرانیان در تهران، چهار شعبه دارد.

کلینیک های فعال ایرانیان شامل: کلینیک زعفرانیه واقع در خیابان آصف، کلینیک سعادت‌آباد واقع در میدان شهرداری، کلینیک تهران ‌پارس واقع در فلکه اول تهرانپارس، کلینیک دولت واقع در خیابان دولت هستند.

دستگاه لاغری کلینیک ایرانیان

دستگاه های کلینیک ایرانیان با توجه به تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت هستند که در این بخش به بررسی بعضی از این دستگاه ها می پردازیم.

دستگاه اُندا ۲۰۲۱ شرکت دکا

با این دستگاه می توانید بدون تحمل درد و یا بدون عارضه، به سرعت وزن کم کنید.

دستگاه اندا، علاوه بر حذف چربی های اضافه بدن، کلاژن سازی پوست را نیز بیش تر می کند و به این ترتیب پوست شما جوان تر و شاداب تر می شود.

بعضی از افرادی که به چاقی دچار هستند، ممکن است بعد از لاغر شدن، پوستشان دچار افتادگی شود و شکلی نامناسب داشته باشد؛ که با دستگاه اندا در کلینیک ایرانیان دیگر نگران افتادگی پوست نخواهید بود.

بعد از استفاده از این دستگاه، پوست شما سفت و خوش حالت می شود و به وزن ایده آلتان می رسید. اندا با سرد کردن ناحیه ای که چاقی موضعی دارد، چربی ها را می شکند و به این ترتیب، بدن چربی سوزی می کند.

استفاده از دستگاه اندای کلینیک ایرانیان نه تنها دردی ندارد، بلکه آرامش بخش نیز می باشد. دستگاه اندا، بهترین و به روزترین دستگاه لاغری در ۲۰۲۱ است که شرکت دکا در کشور ایتالیا آن را تولید می کند.

این شرکت در زمینه ساخت دستگاه های پزشکی و پیراپزشکی به فعالیت مشغول است. این دستگاه کلینیک ایرانیان، با داشتن فناوری Coolwaves که همان امواج سرمازا است، به چربی سوزی می پردازد.

با دستگاه اندا در کلینیک ایرانیان می توانید ظاهر پوستتان را نیز زیبا سازید. به وسیله اندا، زمان نقاهت نیز بسیار کم است. شما با یک بار استفاده از دستگاه، متوجه تغییر در اندام خود خواهید بود.

لیزر موهای زائد در کلینیک ایرانیان

دستگاه لیزر ایرانیان یک دستگاه پیشرفته و موثر است که با استفاده از نور لیزر با طول موج ۷۵۵ نانومتر موهای زائد را از بین می برد.

این دستگاه دارای مزایا و خصوصیات زیر است:

• سرعت بالا: این دستگاه قادر است در هر شات ۱۰ تا ۱۸ پالس لیزر تولید کند و به صورت شاتی و بدون تماس مستقیم با پوست عمل کند. این باعث می شود که زمان درمان کاهش یابد و انجام لیزر راحت تر باشد.

• کارآمدی بالا: این دستگاه با هدف قرار دادن فولیکول های مو، عمل می کند و با آسیب رساندن به آن ‌ها رشد مو را متوقف یا کند می کند. این دستگاه برای انواع پوست و مو مناسب است و نتایج دائمی ارائه می دهد.

• امنیت بالا: این دستگاه دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است که پوست را در برابر آسیب گرمای لیزر محافظت می ‌کند.

همچنین این دستگاه دارای مجوز FDA سازمان غذا و دارو آمریکا است و تحت نظارت پزشک پوست و مو توسط اپراتور مجرب در کلینیک ایرانیان استفاده می شود.

• قابل تغییر: این دستگاه قابلیت تغییر طول پالس و اندازه اسپات را دارد و بر اساس نوع پوست و مو شخص تنظیم می شود.

این باعث می شود که درمان به صورت شخصی سازی شده و با بهترین کارایی متناسب با پوست های مختلف صورت گیرد.

برای درمان با لیزر الکساندرایت در کلینیک ایرانیان، شما نیاز به چند جلسه دارید که فاصله زمانی آن‌ ها بستگی به محل درمان، نوع پوست و مو و سطح تحمل شخص دارد.

به طور معمول، هر جلسه حدود ۱۵ تا ۴۵ دقیقه زمان می برد و فاصله بین جلسات حدود ۴ تا ۶ هفته است.

مراقبت پوستی (skin care) در کلینیک ایرانیان

خدمات مراقبت پوستی کلینیک ایرانیان عبارتند از: مراقبت پوستی (اسکین کر): این خدمات شامل تشخیص نوع پوست، تعیین نیازهای پوستی، تمیز کردن عمیق پوست، لایه برداری، ماسک، مرطوب کننده و ضد آفتاب است.

این خدمات باعث می شود که پوست شما سالم تر شود.

لیزر جوانسازی: در این روش با استفاده از دستگاه لیزر آیکون که دارای دو سر قابل تعویض است، مشکلات پوستی مانند چروک، لک، جای زخم، تیرگی زیر چشم را رفع می کنند.

این روش با تحریک کلاژن سازی و بافت سازی پوست، باعث می‌ شود که پوست شما صاف، روشن و جوان شود.

بوتاکس: با استفاده از تزریق بوتولینوم توکسین به عضلات صورت، عضلات را فلج می کند و چروک ها را از بین می برد. این روش باعث می ‌شود که صورت شما صاف، بدون چروک و جذاب شود.

بوتاکس زیر بغل: این روش با استفاده از تزریق بوتولینوم توکسین به عضلات زیر بغل که باعث تعرق شدید هستند، عضلات را فلج می ‌کند و تعرق را کاهش می ‌دهد.

این خدمت باعث می‌ شود که زیر بغل شما خشک، تمیز و بدون بو شود.

دستگاه یولیزر دکتر غفاری کلینیک ایرانیان

این دستگاه یک تکنولوژی جدید در زمینه جوانسازی پوست است که با ترکیب دو نوع لیزر تهاجمی و غیرتهاجمی، مشکلات پوستی مختلف را رفع می کند.

این دستگاه دارای مزایا و خصوصیات زیر است:

• دارای تاییدیه FDA آمریکا: این دستگاه از سوی سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شده و اثبات شده است که ایمن و موثر است.

• دارای دو سر قابل تعویض: این دستگاه دارای دو سر لیزر CO2 فرکشنال با طول موج ۱۰۶۰۰ نانومتر و لیزر اربیوم گلاس با طول موج ۱۵۴۰ نانومتر است که می ‌توانند به صورت جداگانه یا هم زمان برای درمان پوست استفاده شوند.

• قابل تنظیم بر اساس نوع پوست: این دستگاه قابلیت تغییر شدت، فشار، زمان و حالت پالس لیزر را دارد و بر اساس نوع، رنگ، حساسیت و شرایط پوست شخص تنظیم می شود.

• دارای سیستم خنک کننده: این دستگاه دارای سیستم خنک کننده پوست است که باعث محافظت پوست در برابر حرارت لیزر و کاهش درد و سوزش در طول و بعد از درمان می شود.

• دارای نتایج سریع و ماندگار: این دستگاه با تحریک کلاژن سازی و بافت سازی پوست، باعث رفع چروک، لک، جای زخم، سیاهی زیر چشم، علائم سال خوردگی، ضایعات عروقی، کوچک کردن بینی گوشتی و رفع هرگونه لک و تیرگی می شود.

نتایج این درمان به صورت تدریجی ظاهر شده و به مدت چند سال ماندگار هستند.

دستگاه آر آف اسکارلت، غفاری دایت بهترین کلینیک لاغری

این دستگاه یک تکنولوژی رادیو فرکوئنسی فرکشنال است که برای رفع چین و چروک و سفت شدن پوست صورت استفاده می شود. این دستگاه دارای مزایای زیر است: • دارای تاییدیه FDA آمریکا: این دستگاه از سوی سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شده • دارای سوزن هایی از جنس طلا: این دستگاه دارای سوزن هایی از جنس طلا است که به لایه‌ های عمقی پوست نفوذ کرده و با استفاده از قدرت رسانایی بالای خود، به رفع چین و چروک منجر می شوند.

لیزر اربیوم دستگاه لاغری بهاره غفاری نی نی سایت

لیزر اربیوم یک نوع لیزر جوانسازی پوست است که با تولید انرژی، عمل بازسازی و لایه برداری پوست را انجام می‌ دهد.

این لیزر برای برداشتن انواع برجستگی های پوستی نیز کاربرد دارد.

دارای سطح تهاجمی پایین: این لیزر یک فرآیند درمانی ملایم‌ تر و کم تهاجمی‌ تر را نسبت به لیزر CO2 فراهم می کند و باعث جلوگیری از ایجاد زخم و بازسازی سریع تر پوست می شود.

قابل استفاده بر روی مناطق حساس: این لیزر قابل استفاده بر روی مناطق حساس پوست مانند دور چشم، دور دهان، گوش، گلو و دست هست و باعث جوانسازی و رفع چروک در این مناطق می شود.

درمان تعرق با بوتاکس در کلینیک ایرانیان

درمان تعرق با بوتاکس یک روش درمانی است که برای کنترل تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس) در مناطق مختلف بدن مانند زیر بغل، دست، پا، صورت و سر استفاده می شود.

در این روش با تزریق بوتاکس به عصب‌ های کنترل کننده تعریق، باعث مسدود شدن انتقال پیامهای عصبی به غدد عرق می شود و در نتیجه تولید عرق را کاهش می دهد.

در کلینیک ایرانیان درمان تعرق، بدون جراحی و دوره نقاهت است: این روش نیاز به جراحی یا بستری شدن ندارد و فقط با تزریق بوتاکس به منطقه مورد نظر انجام می شود.

فرد می تواند بلافاصله پس از تزریق به فعالیت‌ های روزمره خود بازگردد.

• بروز نتایج در زمانی کم: این روش باعث کاهش قابل مشاهده تعریق در منطقه درمان شده می شود. نتایج این روش حدود دو هفته پس از تزریق ظاهر شده و به مدت چهار تا شش ماه ماندگار است.

• کاربرد گسترده و مناسب برای همه: این روش قابل استفاده برای همه افراد با هر نوع پوست یا رنگ پوست است. همچنین قابل استفاده برای مناطق مختلف بدن مانند زیر بغل، دست، پا، صورت و سر است.

لیزر جوانسازی آیکون دکتر غفاری در کلینیک ایرانیان

لیزر جوانسازی آیکون یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزری است که برای رفع مشکلات پوستی مختلف مانند چین و چروک، لک، جای زخم، ترک پوست، سلولیت و افتادگی پوست استفاده می شود.این دستگاه با تحریک فیبروپلاست های پوست، کلاژن سازی را افزایش می دهد و باعث جوانسازی و سفت شدن پوست می شود. این دستگاه دارای تاییدیه FDA آمریکا است و بدون نیاز به جراحی یا دوره نقاهت، نتایج قابل مشاهده ای را در چند جلسه ارائه می دهد.

برخی از کاربردهای لیزر جوانسازی آیکون عبارتند از:

جوانسازی صورت و گردن: این لیزر با تحریک کلاژن سازی، باعث رفع چین و چروک های صورت و گردن، لاغر شدن صورت، لیفت صورت و گردن، رفع جای زخم و آکنه، رفع لک های پیری و خورشیدی و بازگشت طراوت و شادابی به پوست می شود.

جوانسازی بدن: این لیزر با تحریک کلاژن سازی، باعث سفت شدن پوست شل شده بدن (بر اثر کاهش وزن ناگهانی، عمل جراحی، بارداری و …)، رفع سلولیت های ناخوشایند، شکل دادن به منطقه درمان شده (مانند ران ها، بازو ها، شکم و …)، رفع جای زخم و ترک پوست می شود.

درمااکسی در بهترین کلینیک جوانسازی پوست در تهران

درمااکسی یکی از جدیدترین و به روزترین روش های جوانسازی پوست و مو است که در کلینیک ایرانیان انجام می شود.

این روش با استفاده از اکسیژن پرفشار و سرم مخصوص، مواد فعال را به لایه های عمیق پوست منتقل می کند و باعث تحریک تولید کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک می شود.

در نتیجه، پوست شما صاف، شاداب، مرطوب و بدون چین و چروک خواهد شد. درمااکسی یک روش غیرتهاجمی و بدون درد است که نتایج قابل مشاهده ای را بلافاصله بعد از درمان به همراه دارد.

همچنین، این روش برای هر نوع پوست، در هر رده سنی و با هر جنسیت مناسب است و عوارض جانبی ندارد.

درمااکسی نه تنها پوست شما را جوان می کند، بلکه برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی نظیر لک، آکنه، حفره های باز، خشکی، حساسیت، رزاسه و غیره نیز مفید است.

در کلینیک ایرانیان، متخصصان مجرب و متعهد با استفاده از دستگاه های پیشرفته و سرم های با کیفیت، خدمات درمااکسی را با کمترین هزینه و بالاترین کارایی به شما ارائه می دهند.

درمااکسی

لیزر کیوسوئیچ مدلایت کلینیک ایرانیان

لیزر کیوسوئیچ مدلایت یکی از پیشرفته‌ ترین و شناخته شده ترین دستگاه های لیزری است که در کلینیک ایرانیان برای رفع مشکلات پوستی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه با تولید نور لیزر با طول موج متفاوت، می ‌تواند به صورت هدفمند و انتخابی، رنگدانه‌ های اضافی را در پوست تخریب کند و بدون آسیب به بافت های سالم، آن ها را از بین ببرد.

لیزر کیوسوئیچ مدلایت دارای دو طول موج ۱۰۶۴ نانومتر و ۵۳۲ نانومتر است که به ترتیب برای رفع رنگدانه های تیره و روشن مناسب هستند.

این دستگاه قابلیت تنظیم انرژی، فشار و زمان تابش لیزر را دارد و به همین دلیل، بسیار دقیق و کارآمد است.

لیزر کیوسوئیچ مدلایت برای درمان موارد زیر قابل استفاده است:

• پاک کردن تاتو و خالکوبی با هر رنگ و شکل

• رفع لکه های پوستی ناشی از آفتاب، سن، بارداری، قرص های ضد بارداری و رفع خال‌ های مادرزادی و خال‌ های کم خطر

• رفع جای جوش، جای زخم، جای سوختگی و جای جراحی

• رفع قارچ ناخن

• رفع چین و چروک های سطحی

• جوانسازی پوست صورت و بدن

لیزر کیوسوئیچ مدلایت یک روش غیر تهاجمی و بدون درد است که نتایج قابل توجه و دائمی را به همراه دارد. این روش برای همه انواع پوست مناسب است و عارضه جانبی خاصی ندارد.

فقط در بعضی موارد، ممکن است پس از درمان، قرمزی، خارش، تورم یا تیرگی موقت در ناحیه درمان شده ایجاد شود که با مراقبت مناسب، به زودی بهبود خواهد یافت.

لذا پس از درمان، باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب، استفاده از صابون های تحریک کننده، فشار دادن یا خاریدن ناحیه درمان شده و استفاده از آرایش خودداری کنید.

همچنین باید از کرم‌ های محافظ پوست با SPF بالا استفاده کنید. برای انجام لیزر کیوسوئیچ مدلایت، تعداد جلسات لازم بستگی به شدت و عمق رنگدانه ها دارد.

به طور معمول، بین ۳ تا ۱۰ جلسه با فاصله ۴ تا ۶ هفته ای نیاز است. هر جلسه حدود ۱۵ تا ۳۰ دقيقه زمان می برد.

قبل از شروع درمان، پزشک با شما مشورت خواهد کرد و شرایط پوست شما را بررسی خواهد كرد. سپس با تعيين شدت مناسب ليزر، عكس برداری اوليه از پوست شما انجام می شود.

بهترین کلینیک فوق تخصصی پوست در تهران _ بهترین کلینیک پوست در تهران نی نی سایت _ پروفسور متخصص پوست و مو در تهران _ کلینیک تخصصی پوست و مو شبانه روزی

کلینیک پوست و مو غرب تهران _ بهترین دکتر پوست تهران برای لک _ فوق تخصص پوست در غرب تهران _ بهترین فوق تخصص پوست و مو در تهران نی نی سایت

دکتر غفاری رژیم _ بهترین کلینیک لاغری در اصفهان نی نی سایت _ بهترین کلینیک جوانسازی پوست در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02146291345