بهترین کلینیک لاغری با دستگاه در تهران

کلینیک لاغری ویستان
94 / 100

تاریخ آخرین آپدیت 2024-01-14 توسط افسانه قاسمی

در این مقاله قصد داریم بهترین کلینیک لاغری در مناطق مختلف تهران را به شما معرفی کنیم؛ پس تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

فهرست مطالب

بهترین کلینیک لاغری در تهران نی نی سایت

کلینیک ویستان یکی از بهترین کلینیک های لاغری در تهران است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و روش های نوین، خدمات متنوع و با کیفیتی را در زمینه لاغری و تناسب اندام ارائه می دهد.

کلینیک لاغری ویستان چه خدماتی را در زمینه لاغری ارائه می دهد؟

برخی از خدمات کلینیک لاغری و زیبایی ویستان عبارتند از:

• ال پی جی: یک روش ماساژ مکانیکی است که با فشار هوا و ساکشن، بافت های چربی را شکسته و حجم بدن را کاهش می دهد.

• کویتیشن: یک روش لاغری با استفاده از الکترومغناطیس است که با تحریک عضلات، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

• کرایولیپولیز: یک روش لاغری با استفاده از سرما است که با اعمال دمای پایین بر روی نواحی دارای چربی، سلول های چرب را نابود می کنند.

دستگاه کلینیک لاغری ویستان

چرا کلینیک ویستان بهترین کلینیک لاغری در تهران است؟

کلینیک ویستان به دلایل زیر به عنوان بهترین کلینیک لاغری در تهران شناخته شده است:

• دارای پزشکان متخصص و با تجربه در زمینه لاغری و تناسب اندام

• دارای دستگاه های پیشرفته و مجهز به آخرین تکنولوژی روز

• نتایج سریع و درازمدت

• دارای قيمت مناسب و رقابتی

• رضایت مراجعه کنندگان

• امکان مشاوره رایگان پیش از انجام خدمات

آدرس کلینیک لاغری ویستان

استان تهران – اتوبان اشرفی اصفهانی – بلوار مرزداران – پس از خیابان رضایی نژاد و نبش خیابان بهار- پلاک ۱۸۴- آپارتمان ایمان – طبقه همکف شرقی _ پشت داروخانه ختمی

شماره تماس: 02188090657

شعبه شهرک و سعادت آباد

کلینیک لاغری با دستگاه شرق تهران

در این بخش کلینیک های لاغری شرق تهران را بررسی می کنیم.

کلینیک تخصصی زیبایی، لیزر و لاغری سپیده

با استفاده از متخصصان این کلینیک، می توانید انواع خدمات رژیم چاقی و لاغری، دستگاه جوانسازی پوست و لیزر بدن را دریافت نمایید.

رژیم درمانی با کلینیک لاغری سپیده

نظرات مراجعه کنندگان کلینیک تخصصی زیبایی، لیزر و مو سپیده

من برای تزریق ژل لب و کانتورینگ به این کلینیک مراجعه کردم. ژل و فیلرهاشون کره ای اصل و باکیفیت بودند و جلوی خودم بسته رو باز کردند.

هم کار دکتر زیبایی شون از لحاظ طبیعی بودن کار خیلی خوبی بود و هم جنس و ماندگاری ژل. در کل از همه چی خوب بود.

من تازگیا برای لیزر موهای بدنم به این کلینیک مراجعه کردم دستگاه لیزرشون واقعا خیلی خوبه و شیوه برخورد کارکنان و مدیر کلینیک هم خوب بود.

با اینکه قبلا چند تا کلینیک لیزر رفته بودم ولی هیچکدوم رضایت بخش نبودند اما از وقتی در این کلینیک لیزر انجام دادم موهای بدنم کاملا ازبین رفت و هیچ مویی دیگ درنیومد.

کلینیک لاغری و زیبایی رادین

در کلینیک لاغری و زیبایی رادین، خدمات متنوعی مانند: لیزر موهای زائد، پارافین تراپی، جوانسازی پوست، خدمات لاغری، تزریق بوتاکس و … ارائه می شود.

نظرات مراجعه کنندگان کلینیک لاغری و زیبایی رادین

من ران پام با ورزش لاغر نمی شد اما با دستگاه لاغری شما و تزریق مزوتراپی خیلی بیش تر نتیجه گرفتم عالی هستین

خدا قوت متخصصان حرفه ای و خوش اخلاق دارین و از باکیفیت ترین مواد و دستگاه ها استفاده می کنین و قيمت ها پایینه ممنون از شما

مراکز تخصصی لاغری و زیبایی گرين لايف

مراکز تخصصی لاغری و زیبایی گرین لایف، یکی از بهترین کلینیک های لاغری و جوانسازی پوست در تهران است.

نظرات مراجعه کنندگان این کلینیک لاغری

اگه پول اضافه دارین مراجعه کنین. پکیج هاشون از ۱۵ میلیون به بالا هست. فقط قرتی بازیشون زیاد هست.در کلینیک لاغری و رژیم درمانی I FIT اثربخشی رژیم و ورزش بسیار خوب بود و خانم دکتر بسیار با حوصله بودند.

کلینیک لاغری موضعی بای لاین

مرکز لاغری موضعی بای لاین، یکی از مراکز معتبر در زمینه لاغری و لاغری موضعی است. این مرکز در خیابان پیروزی قرار دارد.

دستگاه بای لاین

مشاور تغذیه

مشاور تغذیه، خدماتی مانند: امبدینگ، لاغری، تغذیه و … ارائه می کند. شما می توانید از این مرکز، درباره مشکلات گوارشی مشاوره دریافت کنید.

کلینیک لاغری و تغذیه ورزشی I FIT

این کلینیک لاغری، در زمینه های لاغری، چاقی، تغذیه و … متخصصانی ماهر دارد. با استفاده از دستگاه این کلینیک لاغری، می توانید بدن خود را بررسی کرده و روی نواحی خاصی برای لاغری، متمرکز شوید. همچنین این کلینیک رژیم درمانی، دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

کلینیک لاغری و رژیم درمانی و تناسب اندام دکتر هانیه روانبخش

دکتر هانیه روانبخش، در زمینه تغذیه و رژیم درمانی، تخصص دارند. ایشان در زمینه کاهش وزن، چاقی، تغذیه بعد از بای پس معده، کبد چرب، سنگ کلیه و … خدمات با کیفیتی ارائه می دهند.

نظرات مراجعه کنندگان

کار خانوم دکتر روانبخش واقعا عالی هست با رژیمشون در زمانی کم بهترین نتیجه رو گرفتم. به عقیده من میزان قابل توجه کاهش وزن و سایز بدن با دستگاه های لاغری با کیفیت به همراه رژیم غذایی مناسب که خانم دکتر تنظیم می کنند از اصلی ترین ویژگی های مطب ایشان هست.

بعدشم به روز بودن اطلاعات ایشون در مورد رژیم و مکمل ‌ها و اینکه برای بیمار وقت کافی رو فراهم کنند هم یکی دیگه از ویژگی های عالی ایشون هستواقعا کار خانوم دکتر روانبخش حرف نداره در زمان کمی بهترین نتیجه رو می گیرین.

کلینیک لاغری و زیبایی نرگسان بیوتی

کلینیک لاغری و زیبایی نرگسان بیوتی، خدمات باکیفیتی در زمینه های جراحی پلاستیک، جوانسازی پوست، لیفت صورت، پروتز، ماموپلاستی و … ارائه می کند.

نظرات مراجعه کنندگان کلینیک لاغری نرگسان بیوتی

دکتر واسعی یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین جراحان هستن که میشناسم. من قبل از ایشون لیپو ساکشن انجام دادم و واقعا اون چیزی شد که دوست داشتم.

همه چی خوب بود و شیوه برخورد هم عالی بود. جراحی ک نگم براتون باید به ایشون لقب دست و پنجه طلا رو بدیم آنقدر که کارشون عالیه

ایشون دکتری کاملا حرفه و خوش اخلاق هستن.

کلینیک تخصصی رژیم درمانی دکتر مهشید دژن

شما می توانید انواع رژیم های غذایی خود برای کاهش وزن یا چاقی را از این کلینیک دریافت نمایید. چکاپ سلامتی با دستگاه QRMA و سایر خدمات این کلینیک لاغری، با کیفیت هستند.

نظرات مراجعه کنندگان کلینیک لاغری دکتر مهشید دژن

بسیار عالی هستند و برخورد بسیار مناسبی داشتند و همچنین رژیم بسیار مؤثری به من دادند. من در زمانی کم نتیجه گرفتم.

سلام؛ خانم دکتر دژن خیلی خوش اخلاق و کار بلد هستند. رژیم مناسب و اصولی و بسیار خوبی میدن. دستگاه های لاغری به روز و اثرگذاری دارن.

دستگاه های لاغری بسیار باکیفیت و جدیدی دارن و من با اینکه خیلی شک داشتم، تونستم بهترین نتیجه رو از این کلینیک لاغری بگیرم. ممنون از خانم دکتر دژن عزیز و تیم فعالشون.

مطب تغذیه الهام رحیمی- زیبان

در مطب تغذیه الهام رحیمی، خدمات دستگاه لاغری، رژیم و تغذیه، رژیم آنلاین و حضوری، لیزر مو، هایفو، فیشال، مزوتراپی و تزریق بوتاکس انجام می شود.

نظرات مراجعه کنندگان مطب تغذیه الهام رحیمی

اخلاقشون خیلی عالی بود، محیطشون ساکت و آروم بود. بهداشتشون عالی بود، همه کارها هم سریع انجام شدن من تونستم هم برای پوستم نوبت بگیرم و بوتاکس انجام بدم، هم برای لاغریم رژیم شروع کردم و وقت برای لاغری با دستگاه هم گرفتم.دیگه همش از این کلینیک به اون کلینیک سرگردون نشدم.

خیلی با صبر و بادقت کارشون را انجام دادن من برای لاغری واقعا جواب گرفتم

من رفتم برای رژیم لاغری و لاغری با دستگاه و همه چیز عالی بود و قیمت هم مناسب بود. مطب تمیزی داشتن. هم کیفیت کار و رفتار پرسنل خوب بودن.

سواد کارشناس تغذیه کلینیک لاغری بسیار بالا بود.

من خیلی از کلینیک لاغری الهام رحیمی راضی بودم و رژیمم رو دارم به اتمام می رسونم و اون ها هم پشتیبانی می کنند از رژیم من و درست اجرا کردن رژیم براشون خیلی مهمه.

خیلی خوب بود راضی بودم. خيلي با صبر حوصله پاسخ گو هستند، بار علمي خیلی بالايي دارن از حرفاشون و نتيجه كارشون مشخصه

محيط تميز و سالمی داشتن و رفتار پرسنل دلسوزانه و مودبانه بود و خود خانم دکتر رحيمي هم كاملا صبور و خوش اخلاق و حرفه اي بودن و برای مریض هاشون وقت می زارن. از لحاظ قيمت هم منصفانه بود من رضایت داشتمداز همه خدماتشون.

کلینیک لاغری با دستگاه غرب تهران

کلینیک لاغری اکسیر شهرک غرب تهران، متخصصان تغذیه برای ارائه رژیم های حرفه ای لاغری دارد. این کلینیک لاغری غرب تهران، از دستگاه های پیشرفته لاغری مانند: ال پی جی، کویتیشن، آر اف و … استفاده می کند.

لاغری با دستگاه ال پی جی و کویتیشن و آر اف یکی از روش های بدون جراحی برای از بین بردن چربی های زائد در نواحی مختلف بدن هستند. این روش ها با استفاده از امواج فراصوت، رادیویی، وکیوم باعث تخریب سلول های چربی می شوند و آن ها را از طریق سیستم لنفاوی یا کبد دفع می کنند.

پس اگر در پی کلینیک لاغری با دستگاه در غرب تهران هستید، کلینیک لاغری اکسیر را انتخاب کنید.

مرکز لاغری موضعی گیشا تهران

کلینیک لاغری موضعی گیشا در تهران، با استفاده از روش های جدید و دستگاه های مدرن، شما را به وزن ایده آلتان می رساند. یکی از دستگاه های لاغری باکیفیت این مرکز، دستگاه کویتیشن است.

کویتیشن یک روش بدون درد برای از بین بردن چربی های زائد در نواحی مختلف بدن است که با استفاده از امواج فراصوت با فرکانس پایین عمل می کند.

این امواج با وارد شدن به بافت چربی، باعث تخریب غشای سلول های چربی می شوند و محتوای آن ها را به صورت ترکیبات چرب (اسید چرب و گلسیرول) آزاد می کنند. این ترکیبات سپس به صورت طبیعی از طریق دفع می شوند.

کلینیک لاغری دکتر کاظم محقق

کلینیک لاغری دکتر کاظم محقق، یکی از کلینیک های لاغری در غرب تهران است. در این کلینیک لاغری خدماتی مانند: پی ار پی، میکرونیدلینگ، لیزر مو، بوتاکس، لاغری موضعی، تزریق ژل و … انجام می گیرد.

کلینیک لاغری مهوین

کلینیک لاغری مهوین در نیاوران تهران قراردارد. این کلینیک لاغری با استفاده از دستگاه های حرفه ای از جمله دستگاه ترواسکالپ، شما را در زمانی کم لاغر می کند.

دستگاه ترواسکالپ (truSculpt) یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لاغری موضعی است که با استفاده از امواج رادیو فرکانس (RF) با فرکانس پایین، قادر به حذف چربی های زائد در نواحی مختلف بدن است. این دستگاه تحت لیسانس شرکت کوترا (Cutera) آمریکا تولید شده و دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) است.

فیشال و میکرونیدلینگ، لیزر موهای زائد، جوانسازی صورت و ماساژ، از دیگر خدمات این کلینیک لاغری و زیبایی هستند.

مطب و سالن لاغری در غرب تهران

مطب لاغری موضعی سلین

این مطب با داشتن دستگاه های پیشرفته لاغری مانند: کویتیشن، LPG و … یکی از معتبرترین مطب های غرب تهران می باشد.

لاغری با دستگاه ال پی جی

کلینک لاغری ایده ال دکتر عسگری

این کلینیک لاغری، دارای کادر درمانی متخصص و متشکل از متخصصین لاغری با ماساژ، دستگاه کویتیشن، فاردیک، سونا، ماساژ ریلکسی و ماساژ فرم دهی می باشد. کلینیک لاغری ایده آل دکتر عسگری در بلوار آیت الله کاشانی قرار دارد.

کلینیک زیبایی و لاغری رادین

در این کلینیک لاغری خدمات لاغری متنوعی ارائه می شود که یکی از آن ها، لاغری با لیزر است. لاغری با لیزر یکی از روش های زیبایی و پیکرتراشی است که با استفاده از انرژی نوری لیزر، چربی های اضافی را در نواحی مختلف بدن حذف می کنند.

این روش برای افرادی که دارای چاقی موضعی هستند و نمی توانند با رژیم غذایی و ورزش، چربی های سخت و سرسخت را از بین ببرند، مناسب است. لاغری با لیزر استرابری:لاغری با لیزر استرابری (Strawberry Laser) یک روش لاغری با لیزر کم توان است که با شکستن سلول های چربی و آزاد کردن اسیدهای چرب، چربی های موضعی را کاهش می دهد.

این روش بدون درد، بدون جای زخم و بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت است. این دستگاه شامل ۱۰ پروب است که به صورت کمربند در نواحی مورد نظر قرار می گیرند و به مدت ۱۰ دقیقه امواج لیزر قرمز را به عمق ۹ تا ۱۳ میلی متر به داخل پوست منتقل می کنند. این امواج باعث خالی شدن سلول های چربی و خالی شدن بدن از آن ها از طریق خون، سيستم لنفاوی يا كليه ها مي شود.

بعد از هر جلسه، فعاليت بدني منظم و رژيم غذایي سالم باید داشته باشید تا نتایج بهتری کسب کنید. همچنین خوردن الکل، کافئین، قند و نشاسته باید محدود شود. این روش برای لاغر کردن شکم، پهلو، باسن، ران، بازو و زیر چانه مناسب است.

دستگاه لاغری کلینیک ایرانیان

کلینیک لاغری ایرانیان دارای دستگاه های حرفه ای و مدرن در زمینه لاغری است که در این بخش برخی از این دستگاه های لاغری را معرفی می کنیم.

دستگاه آیکون

دستگاه لاغری آیکون یک دستگاه پیشرفته و نوآورانه است که با استفاده از تکنولوژی تحریک چند میکرو آلوئولار (MMAS)، می تواند به لاغری و جوانسازی پوست در نواحی مختلف بدن کمک کند.

این دستگاه با اعمال فشار و ماساژ روی پوست، باعث افزایش گردش خون، اکسیژن رسانی، تقویت کلاژن و الاستین و حذف سموم از بافت های چرب می شود.

در نتیجه، پوست شاداب، لطیف، صاف و جوان تر می شود و چربی های اضافی از بین می روند.دستگاه لاغری آیکون شامل دو هندپیس است که به صورت هم زمان روی پوست قرار می گیرند. هر هندپیس دارای ۱۵۰۰ الکترود است که با فشار و جذب روی پوست، باعث تحریک سلول های چربی و فعال سازی متابولیسم محلی می شود. این فرآیند باعث مصرف انرژی و سوخت و ساز چربی ها در سطح سلول می شود و در نتیجه، حجم و اندازه سلول های چرب کاهش پیدا می کند. همچنین، با افزایش گردش خون، اکسیداسيون، تقويت كلاژن و الاستين و حذف سموم، پوست سفت تر، شاداب تر و جوان تر می شود.

دستگاه اوندا ONDA

لاغری با دستگاه اوندا یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین روش های لاغری موضعی است که با استفاده از امواج خنک (Coolwaves)، می تواند چربی های اضافی را در نقاط مختلف بدن حذف کند.

این روش برای افرادی که دارای چاقی موضعی هستند و نمی توانند با رژیم غذایی و ورزش، چربی های سخت را از بین ببرند، مناسب است.

لاغری با دستگاه اوندا علاوه بر حذف چربی، باعث جوانسازی پوست، رفع سلولیت و شکل دهی به بدن نیز می شود.

دستگاه اوندا چگونه کار می کند؟

دستگاه اوندا یک دستگاه لاغری غیر تهاجمی است که با وارد کردن امواج خنک به عمق ۱۳ تا ۲۳ میلی متر داخل پوست، باعث شکستن سلول های چرب و آزاد کردن چربی های ذخیره شده در آن ها می شود.

این چربی ها سپس از طریق خون، سيستم لنفاوی يا كليه ها دفع مي شود. همچنین، امواج خنک باعث تحريك كلاژن سازی در پوست مي شود كه منجر به سفتی، جوانی و شادابی پوست می گردد.

در نتيجه، پوست شل و آويزان نيز كشيده و صاف مي شود.چه نقاطی از بدن را می توان با دستگاه اوندا درمان کرد؟

لاغری با دستگاه اوندا قابل استفاده برای تمام نقاط بدن است که دارای چربی موضعی هستند. برخی از رایج ترین نقاط مناسب برای لاغری با دستگاه اوندا عبارتند از: شکم ، پهلو ، باسن، ران، بازو، زیر چانه ، گردن

تعداد جلسات لاغری با دستگاه اوندا

تعداد جلسات لاغری با دستگاه اوندا بستگی به میزان چربی، نوع پوست و انتظارات فرد دارد.

به طور متوسط، برای دیدن نتایج مطلوب، ۴ تا ۶ جلسه درمان با فاصله ۲ هفته ای لازم است. بعد از درمان با دستگاه اوندا، برای حفظ نتایج، بهتر است که رژیم غذایی سالم و متعادلی را رعایت کنید و از مصرف چربی ها، قند و نمک بیش از حد خودداری کنید.

همچنین، توصیه می شود که فعالیت بدنی منظم و متناسب با وضعیت جسمانی خود را انجام دهید و از آب کافی در طول روز استفاده کنید.

لاغری با دستگاه اوندا برای افرادی که دارای شرایط زیر هستند، ممنوع است:

داشتن پروتز فلزی، دستگاه دفیبریلاتور (ICD)، تحریک کننده قلب (Pacemaker) یا سیلیکون در ناحیه درمان شدهبارداری یا شیردهیداشتن بیماری های پوستی، عفونی، التهابی یا خون‌ ریزی در ناحیه درمان شدهداشتن بیماری های سرطانی، اختلالات ایمنی و …

دستگاه بادی آنالیز

دستگاه بادی آنالیز یا بادی آنالیزر یک دستگاه پیشرفته است که می تواند ترکیبات بدن شما را به صورت دقیق و کامل ارزیابی کند. این دستگاه با استفاده از تکانه‌ های الکترونیکی ضعیف، مقدار چربی، عضله، آب، استخوان، املاح و سایر عوامل مربوط به سلامت بدن را اندازه گیری می‌ کند.

با کمک این دستگاه، می توانید وضعیت تغذیه، رژیم غذایی و فعالیت بدنی خود را بهبود بخشید.

دستگاه بادی آنالیز چگونه کار می کند؟

برای استفاده از دستگاه بادی آنالیز، شما باید روی دستگاه ایستاده و دست‌ های خود را به سنسورهای کوچک آن متصل کنید. سپس دستگاه شروع به ارسال تکانه های الکترونیکی در سراسر بدن شما می ‌کند.

به این ترتیب با سرعت های مختلف بافت های مختلف بدن را به حرکت می اندازد. برای مثال، در بافت چربی سرعت آن ها کم تر است و در بافت عضلانی بیش تر. با توجه به این تفاوت ها، دستگاه مقدار هر بافت را در بدن شما محاسبه می ‌کند و نتایج را به صورت گزارش کامل به شما نشان می دهد.

دستگاه شاک ویو اشتورز

دستگاه شاک ویو اشتورز یک دستگاه پزشکی است که با استفاده از امواج صوتی با انرژی بالا، می تواند در درمان برخی بیماری‌ ها و مشکلات پوستی مؤثر باشد. این دستگاه توسط شرکت اشتورز مدیکال سوئیس تولید شده و دارای تاییدیه FDA آمریکا است.

کاربردهای دستگاه شاک ویو اشتورز:

دستگاه شاک ویو اشتورز در زمینه های مختلف پزشکی و زیبایی قابل استفاده است.

برخی از کاربردهای این دستگاه عبارتند از:

درمان سنگ کلیه و مثانهدرمان التهابات مفصلی، عضلانی و استخوانیمعالجه سلولیت و پوست پرتقالیلاغری موضعی و کاهش سایز بدنبهبود قوام و الاستیسیته پوستدرمان اختلالات جنسی مردان

نحوه عملکرد دستگاه شاک ویو اشتورز

دستگاه شاک ویو اشتورز با تولید امواج صوتی با فشار بالا، موجب تحریک بافت ‌های هدف می‌ شود. این تحریک باعث افزایش خون رسانی، رشد سلول های جدید، تجزیه چربی ها، تولید کلاژن، تسریع روند التیام و کاهش التهاب می‌ شود.

بسته به نوع کاربرد، دستگاه شاک ویو اشتورز ممکن است دارای پروب ‌های مختلف با شکل، اندازه و فرکانس متفاوت باشد.برای استفاده از دستگاه شاک ویو اشتورز، باید به چند نکته توجه کنید:پیش از استفاده از دستگاه، باید با یک پزشک مشورت کنید و مطمئن شوید که هیچ مانع پزشکی برای استفاده از دستگاه ندارید.

قبل از انجام درمان، باید ناحیه هدف را تمیز و خشک کنید.چند دقیقه قبل از استفاده از دستگاه، باید ژل مناسب را روی ناحیه هدف بمالید تا هدایت بهتر امواج صوتی را فراهم نمایید.

شما باید پروب مناسب را بر اساس نوع کاربرد انتخاب کنید و تنظیمات مربوط به فرکانس، شدت و مدت زمان را کنترل کنید. هنگام استفاده از دستگاه، باید پروب را به طور محکم و مسطح روی ناحیه هدف قرار دهید و با حرکات دایره ای یا خطی آن را حرکت دهید.

هنگام استفاده از دستگاه، باید به علائم خود توجه کنید و در صورت حس درد، سوزش، خارش یا سایر علائم نامطلوب، استفاده از دستگاه را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.پس از درمان، باید ژل را از روی پوست پاک کنید و پروب را با یک پارچه تمیز و خشک کنید.

بعد از استفاده، باید به مصرف آب فراوان توجه کنید تا سموم و چربی های تجزیه شده را از بدن خارج کنید.همچنین باید به رعایت رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم توجه کنید تا نتایج بهتر و پایدارتری را کسب کنید.

مزایا و معایب دستگاه شاک ویو اشتورز

مزایای دستگاه شاک ویو اشتورز عبارتند از:

درمان غیر تهاجمی و بدون جراحی

درمان سریع و کارآمد

استفاده چند منظوره

درمان بدون عوارض جانبی شدید

درمان با نتایج قابل مشاهده و قابل اندازه گیری

معایب دستگاه شاک ویو اشتورز عبارتند از:

نیاز به تعداد جلسات مختلف برای رسیدن به نتایج مطلوب

الزام به همکاری فرد در رعایت رژیم غذایی و فعالیت بدنی

نامناسب بودن برای برخی افراد با شرایط پزشکی خاص

هزینه بر بودن نسبت به برخی روش های دیگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02146291345